Metal Gear Solid

#5
har ps2 versonen å har xbox men skal ha det til pc:p hekta på grafikk jeg å bilde kvalitet.
 
#7
hehe det jeg mente med bildekvalitet=)
Men er det noen som har noen fete wallpapers av metal gear solid snake eater eller?
Finner lixom ingen så veeeldig kule..
 
#8
Hva er handlingen i Metal Gear Solid 2: Substance?
Det er jo ikke den samme som i Metal Gear Solid 2: sons of liberty til ps2 så...?
 
#9
snake blir homo og drar på gau cruise (kjent som Tanker) til karibien. Der møter de gayfox, big boss og Otakeme. så har de en mega gang bang
 
#10
Opprinnelig skrevet av Daniel;)@13.03.2005, 12.52
Hva er handlingen i Metal Gear Solid 2: Substance?
Det er jo ikke den samme som i Metal Gear Solid 2: sons of liberty til ps2 så...?
189265​
Handlingen er akkurat den samme. Forskjellen er at Substance har mer bonussjait - som VR-missions og blablabla ...
 
#11
Opprinnelig skrevet av blizzy@09.03.2005, 16.02
Men kontrollen osv SUGER balle. Go for xbox versjonen hvis du har den.
187185​
Anbefaler deg å få det til konsoll hvis du har det.
Kontrollene er som sagt mye bedre på konsoll, jeg fant substance til pc for en veldig billig penge, det var absolutt verdt det.
 
#12
MGS2: Substance til PC er ganske piss å spille med tastatur, men jeg anbefaler at du kjøper det hvis du har en joypad som ligner på DS (Dual Shock). Det beste er en sån tingeling som gjør at du kan kople DS2 til PC, du finner den på bl.a. Clas Ohlson ...

Hvis du har bra nok PC får du best grafikk på PC og PC-versjonen koster mindre, men å spille på tastatur suger.
 
#13
ok, men noen som har en link til en nettside som har det til salg?
finner ingen som har det jeg. :flau:
 

Sancti

Terrorkatt
#19
Opprinnelig skrevet av catch@14.03.2005, 16.09
Noen som vet hvor man kan laste ned Metal Gear Solid til pc da? Ikke Substance. Utenom eBay.
189865​
Deling av piratkopiert materiale er ikke et tema på dette forumet, så vet du dét.