Metal Gear Solid3: Subsistence

#1
I november eller no i år kommer Metal Gear Solid3: Subsistence ut!
Gamespot
Noen fler som gleder seg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Kanskje det går an å få spilt det på en skikkelig maskin (f.eks. PC)? Koz, isåfall.
 
#4
[insert token joke about shitty conversion of SOL to PC and X-Box] har ikke hørt noe om at det skulle komme til PC, Hideo har iallefall avklart at det ikke kommer til X-Box grunnet programerings problemer og liten bruker base i Japan
 
#5
Det skal visst ha online støtte. Så blir det noe 2v2 alla splinter cell multiplayer. Kan jo bli ganske morro.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Vel, jeg gikk lei før slutten av originalversjonen, så noen Substance v. 2 blir det ikke snakk om her i gården. :tommelned:
 
#8
Er X-Box-versjonen av Substance så piss da? Den eneste grunnen til at PC-versjonen suger er at det er piss å styre med tastatur, noe som kan løses med en USB-sak som tillater å koble en PS2-kontroller til PC-en.
 
#9
Gleder meg mest til Metal Gear 1 og 2 som vil følge med spillet, men det blir bra med Demo Theater, Duel Mode og andre bonuser som ikke var med på NTSC-versjonen. Online vet jeg ikke helt om jeg kommer til å spille en gang. Må jo begynne å styre med nettverksadapter, og siden jeg skal spille NTSC-versjonen, kan jeg vel ikke spille sammen med PAL folket? Noen som vet hvordan det fungerer? Har faktisk ikke spilt online med noen av konsollene enda. :flau:
 
#10
det er mulig å spille mot NTSC i europa mot NTSC i USA, du må bare kløne rundt med manuelle proxy instillinger osv
 
#11
Mente jeg hørte at Subistance bare kommer til ps2? Gidder ikke rote opp dokumentasjon på det, men så lenge det kommer til ps2 så er det rivende likegyldig. Selvfølgelig gleder jeg meg, det blir visstnok nytt kamera som man kan styre selv og antageligivs haugevis av bonusstof.

Gleder meg som bare det jeg :D
 
#12
jah, det stemmer! man kan runde hele spillet i tredjepersons synsvinkel..
konami fikka så mange klager på den kamera vinkelen som er på mgs3..
 

oma

Village Drunk
#13
jeg kommer hvertfall til å vente til subsistense kommer før jeg kjøper mgs3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Opprinnelig skrevet av Thomzz@26.07.2005, 21.31
jah, det stemmer! man kan runde hele spillet i tredjepersons synsvinkel..
konami fikka så mange klager på den kamera vinkelen som er på mgs3..
245461​
...Er ikke spillet i tredjeperson fra før av...?
 
#15
Hvorfor i helvete lager de slike oppfølgere eller hva jeg skal kalle det. Jeg mener greit nok at de greide å lage ett nytt MGS2 (Substance) med noen nye ting, men når de gjør det igjen blir det litt idiotisk. Hvorfor puttet de det her ikke bare inn på MGS3: Snake Eater, såklart spillets release hadde kommet en del senere. Jeg kjøpte MGS2: Sons of Liberty og MGS2: Substance, men ikke faen om jeg kjøper det her.
 
#16
Opprinnelig skrevet av oma+26.07.2005, 21.02-->
jeg kommer hvertfall til å vente til subsistense kommer før jeg kjøper mgs3
245468​
[/b]

Opprinnelig skrevet av Yetipants@26.07.2005, 21.34
<!--QuoteBegin-Thomzz
@26.07.2005, 21.31
jah, det stemmer! man kan runde hele spillet i tredjepersons synsvinkel..
konami fikka så mange klager på den kamera vinkelen som er på mgs3..
245461​
...Er ikke spillet i tredjeperson fra før av...?
245476​
åh..sorry - FØRSTEpersonssynsvinkel!
 
#17
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@26.07.2005, 22.07
Hvorfor puttet de det her ikke bare inn på MGS3: Snake Eater
245491​
Fordi svina vil tjene mest mulig på entusiaster som må ha den "beste" versjonen, men som også må ha spillet tidligst mulig.

Yetipants: Var vel mer et slags fugleperspektiv tidligere, hvor vi så Snake på skrå ovenifra og vinkelen fast, altså at kameraet ikke roterte. Nå skal det visst bli låst bak skuldrene til Snake, lignende for eksempel Max Payne.
 
#18
spillet har 3d kammera sånn som splinter cell lolz OMG ripoff
 
#20
ja pluss 3d kamera online multiplayer og de greiene som amerikanerne og japsene ikke fikk men som var med i PAL versjonen