Metal Gear Solid3: Subsistence

#62
mgs3 er utrooolig billig for tiden har jeg funnet ut.. adriz fortalte meg at han hadde sett det for 250,- spenn på REMA!!
det koster 189,- på cdon.com..

det er ikke så mye det da, for er go'spill! :tommelopp: :tommelopp:
 
#67
Er spent på om det blir verdt ventetiden pga denne nye pga camera view pluss noe annet shit.
 
#68
ja, det skal bli spennende å se det ferdige produktet..
tror det kan bli litt gøy å runde mgss3 i fps-mode
 
#71
Nå er det bare to dager til det kommer i USA, så da får vi nok litt lettere all infoen vi trenger.

EDIT: Mongis: Ifølge gamespot står det at det skal komme til europa i september. men ikke helt nøyaktig dato. Nesten et halvt år til jo:(
 
#74
Jeg har foreløpig bare fått testet Disc 1, og jeg må si at jeg ELSKER det nye kamerasystemet. Det største minuset med MGS3 (som ellers var stort sett veldig bra) var at kameraet var vrient og at man så veldig lite av mapet. Nå kan man styre kameraet med den høyre analogstikka, og det funker veldig veldig bra. Endelig kan jeg se hvor jeg løper. Snikinga blir også mye bedre nå som man kan bruke kameraet til å kikke seg rundt med.

Ser ut jeg som jeg må ta meg en ny runde gjennom spillet nå.
 
#75
Kan kamera styres 360 grader slik som på Splinter Cell?
 
#77
Folkens løp over til 1up.com og last ned nyeste episode av 1up show. Veldig mye info om hva som er bra og dårlig med multiplayer delen av Subsistence
 
#78
Det som er dårlig er bla annet at man fremdeles ikke kan skyte og bevege seg samtidig. Dette funker skikkelig dårlig i spill og det gjør det også i MGS3 multiplayeren. Eneste jeg synes var kos med multiplayer var når det er Snake VS Team og man selv er snake.

Ellers var multiplayer veldig middelmådig og jeg ble skuffet over Kojima sitt arbeid her. Det de fikk bra til derimot var å eliminere omtrent alt som heter lagg.

Men story delen er Mr. Kojima fremdeles Gud på :)
 
#79
Noen som har greie på nettverk og PS2, og hvordan det vil fungere hvis jeg skal online med en NTSC maskin? Må jeg ha en NTSC nettverksadapter, eller er det som med minnekort? Og hvordan vil det fungere? Jeg antar at jeg ikke kan spille sammen med de som kjøper PAL-versjonen når den kommer.

Greit om noen kunne gitt meg litt info om det her. Har faktisk aldri vært online med konsoller før, men det er mulig jeg tar steget nå med Subsistence.
 
#80
Skal funke med en adapter kjøpt i norge. Men om du kan spille med pal folk vet jeg ikke... Burde gå fint om begge versjonene har samme frekvens...