METAL GEAR SORID: PIIIISARU WAKARAUU

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Ny MGS: Peace Walker trailer/teaser ting vær så snill kjære Kojima og la meg få fiste bumpe andre Big Boss'er online

Seen moments ago at Cologne's Gamescom, this trailer for upcoming Playstation Portable title Metal Gear Solid Peace Walker explains how the game will support up to four player cooperative play.

CyberK

Finner ikke på noe.
Fireplayer coop? Awesomez. Men er alle Big Boss hele tiden eller er det bare på trailere? Kanskje de kjører slik som America's Army slik at du alltid er Big Boss og alle de andre opplever det på samme måte.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gikk da ekstremt tydelig fram av den første traileren at no klonings er inne i bildet her. Fire Bøg Bosses som fronta en Metal Gear og sånt.

Vil dette være et fullverdig tradisjonellt MGS spill for de som ikke er interessert i co-op modusen? Samt, vil kontrollen være drastisk forbedret i dette spillet, kontra Portable Ops?

Hvor blir det av det andre spillet med Raiden til PS3?

Lodin

Der Waaaah
Nå som jeg har spilt Shadow Complex slår det meg at det er sånn MGS burde være på PSP. Har samma estetikken og bruk av musikk på rolige steder og.

Hvordan ville stealth-elementene vært i et lineært side-scrolling spill da?

oma

Village Drunk
Stealth burde blitt implementert som i Splinter Cell til mobil.

oma

Village Drunk
Søren, der tok du meg. Jeg som trodde at alle hadde spilt SC på mobil? Gosj

Multiplayer til min MGS? Man skal være åpen for forrandringer og slikt, men jeg kjenner faktisk at jeg er litt skeptisk. Jeg tror jeg må se mer fra spillet før jeg kan begynne å glede meg.

CyberK

Finner ikke på noe.
Mnjæææ, den multiplayeren som har vært hittil (PSP, PS2 og PS3) har jo egentlig fungert ganske fint selv om stealth ikke var hovedaspektet der. I MGSO gikk man ganske naturlig inn i en rolig, taktisk og forsiktig spillestil, og det var med vilt fremmede på nettet. Slik jeg skjønner at Kojima har forklart det, så ble PSP valgt for dette spillet blant annet fordi multiplayer der kan gjennomføres med en kompis ved siden av deg i sofaen. Så med den graden av samarbeidsvilje som naturlig følger av det burde det jo være en smal sak å skape en engasjerende snikeopplevelse der for eksempel en distraherer vakten mens en annen sniker seg forbi. Hvor awesome det blir for de uten venner vet jeg ikke, men jeg tror nok Kojima klarer å mekke noe dugelig der også.

Kjenner jeg er mer entusiastisk for dette her enn for de store konsollenes lynkule-action.

oma

Village Drunk
Jeg vil jo, generelt sett, si at jo mer ekte en troll virker, jo bedre er den.

D

Deleted member 91

Gjest
Trolling? Hva er trolling her? Innlegga dine er jo akkurat like lite gjennomtenkt og ræva til vanlig. Ikke så vanskelig å få et innlegg til å virke genuint når resten av innlegga dine er av like lav kvalitet.

oma

Village Drunk
Trolling? Hva er trolling her? Innlegga dine er jo akkurat like lite gjennomtenkt og ræva til vanlig. Ikke så vanskelig å få et innlegg til å virke genuint når resten av innlegga dine er av like lav kvalitet.
En tanke til .. etter tanke? ^^