METAL GEAR SORID: PIIIISARU WAKARAUU

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som alle spill med multiplayer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil dette være et fullverdig tradisjonellt MGS spill for de som ikke er interessert i co-op modusen? Samt, vil kontrollen være drastisk forbedret i dette spillet, kontra Portable Ops?
Ja, og antakeligvis ikke.
Hvor blir det av det andre spillet med Raiden til PS3?
...Og 360? Kommer nok til neste år, og jeg tipper det blir flere tonn bedre enn MGS4. ^^
Hvordan ville stealth-elementene vært i et lineært side-scrolling spill da?
Sånn som dette. Spill det der, fordi det er fett. Og mekka av Yahtzee, som lager de der Zero Punctuation-greiene.

Lodin

Der Waaaah
Hahaha, nei.

Hva skjer når folk ser deg?

De skrur på alarmen og går borti et høl for å gjemme seg.

Dette fra mannen som ikke liker mongo AI i snikespill?

Lodin

Der Waaaah
Despite being on the PSP, we don't plan on making any compromises with the graphics. The art team is used to producing PS3-level quality and the results will make you wonder if this is really a PSP game.
:D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det stemmer, hvis traileren er noe å gå etter vil det få deg til å lure på om det kanskje er et veldig udetaljert PS2-spill.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Orker ikke snekre ett nytt emne men MGS1 kommer til PSone classics på den europeiske PSN butikken i dag vistnok

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo reppe om at jeg lasta ned no HD-trailerings fra den japanske PSN-sjappa her om dagen til Metal Gear Solid: Big Boss' Big Day Out, og det der med detaljert grafikk var ikke jug for å si det sånn. Traileren lot til å forklare historien og introdusere hovedpersonene, og det var mye fanservice ute og gikk. Det eneste jeg forsto av den japanske teksten var at de sa "Jack" en del ganger, og at det var noe med Costa Rica. Kan sikkert laste opp hvis noen vil ha. Varte i nesten ti minutter, så det er ikke småtteri.

oma

Village Drunk
Jeg tror ikke jeg er den eneste som hadde sett gjennom den om du hadde lastet den opp.

For å si det sånn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
O-kay, det er over 600MB så vi får se.

Lodin

Der Waaaah
Fant ikke noen diger trailer, men jeg fant en demo. Man får løpe rundt i skauen og tranqe CIA folk og oppleve hvor jævlig kontrollen er. Man sikter med X, firkant, trekant og sirkel. =D
Men sånn ellers var det et typisk MGS og minner om 3.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres veldig ut som Portable Ops det der. Kontrollsystemet er ikke bra på noen måte, men man blir vant til det på et vis.

Lodin

Der Waaaah
Næææh, det var Big Boss som løper halvnaken rundt på ei strand og blir masa på av Master Miller sånn som i den E3 trailern. Pluss at den lå under nye ting.

CyberK

Finner ikke på noe.
Shiiit man, nå blir jeg enda mer nødt til å kjøpe det enn før! fanboyfanboyfanboyfanboy etc.

Men seriøst, vi visste jo allerede at det var praktisk talt MGS5 uansett, basert på hvordan Kojima har uttalt seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå håper jeg at MGS5 faktisk blir artig og at fangutta likevel skriker over seg fordi det er på PSP. Det hadde vært morsomt.

FAEN NÅ MÅ JEG KJØPE PSP

Lodin

Der Waaaah
Herp derp, gamer.no er som vanlig vprst. Hvis man sjekker kilden ser man at det egentlig bare handler om at Kojima på et tidspunkt vurderte å kalle dette 5. De droppa det under E3 og siden da har det bare hett MGS: Piss Wanker.
Nyheten om navneskiftet verserte forøvrig på diverse spillblogger allerede i februar.