Metal Gear Triva

okey, den ligner litt på en tiger også, men..... den er jævlaaa liten i forhold til tigeren

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av hidè@20.06.2004, 17.48
okey, den ligner litt på en tiger også, men..... den er jævlaaa liten i forhold til tigeren
Hmm, det dyret ligner jo mere på en Leopard en, en tiger da :p I og med at den stammer fra Leopardene hehe.

Så hvem ska komme med neste Q??

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
En Ocelot er en panterkatt, for å være helt nøyaktig. Dette er det ingen som har nevnt enda, så det er egentlig jeg som drar i land denne seieren.

Er egentlig rart at folk som piratkopierte spille ble sittende fast, for det tar ikke mange minuttene å prøve ut alle frekvensene. Det gjorde jeg, for jeg skjønte ikke bæret av hva man skulle gjøre.

CyberK

Finner ikke på noe.
Hva de skrev? Jo, det kan jeg fortelle deg.

Det offisielle Norske Playstationmagasinet skrev faktisk før spillet ble sluppet ut at Grey Fox var en kyborgninja som kom fra en annen verden/alternativ dimensjon.

He. He. Duster.

Jeg tar et nytt spørsmål.

På hvilket tidspunkt må man bruke hangglider'n ned fra Tower Building, og hvordan kan man vite at det er riktig tidspuntkt ?

Du må hoppe når vinden blåser mot nord. For å vite hvilken vei vinden blåser må du bruke gas grenade.

Q: Når du har hoppet fra tower building og lander på bakken, så er det like før du skal møte en ny boss. Hvilken boss er dette?

CyberK

Finner ikke på noe.
Opprinnelig skrevet av Sane-Mantis@21.06.2004, 18.06
hmm..

"The colonel will be joining you soon, comrade"
Det er ikke sånn han sier det, det er mer sånn:

"The colonel will be joining you soon...... Comrade."

Bare så det er sagt.

Ordet for ulv på Yupik er "Kegluneq"

Nytt spørsmål:

I MGS2 er det flere såkalte "easter eggs", altså små ting man kan se gjemt på forskjellige steder i Plant. Hva er de formet som?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@21.06.2004, 19.26
I MGS2 er det flere såkalte "easter eggs", altså små ting man kan se gjemt på forskjellige steder i Plant. Hva er de formet som?
De ser ut som statuene man finner på den berømte Påskeøya, atlså mennesker med overdimensjonerte hoder.

Hva heter det Metal Gear-spillet som finnes til Gameboy Color(resten av tittelen altså, slik som Metal Gear 2 - Snake's Revenge o.l.)?

CyberK

Finner ikke på noe.
Opprinnelig skrevet av thagen+21.06.2004, 18.37-->
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@21.06.2004, 19.26
<!--QuoteBegin-Sane-Mantis
@21.06.2004, 18.06
hmm..

"The colonel will be joining you soon, comrade"

Det er ikke sånn han sier det, det er mer sånn:

"The colonel will be joining you soon...... Comrade."
Neida. Det er mer sånn:

"The colonel will be joining you soon... Comrade..."[/b]
Ok da. Men det er viktig å få med seg den åpenbare avskyen og trassheten i stemmen hans, sånn "Hah-jeg-ler-av-dine-ynkelige-ideer-om-sovjetunionens-gjenreisning"-type holdning. Nesten så han sier Ptøyh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh... HAL 9000 fra 2001?