Hun ville ikke drepe folk så hun spesialiserte seg på BDA, men det finnes ikke piloter som bare gjør BDA, men da hun fant ut det var hun allerede en ekspert i feltet. Dårlig syn var også en av grunnene, som philantropist nevnte tidligere.
Philantropist kan ta neste, siden han hadde delvis rett.
Du slipper å skifte kontrollen fra slot 1 - 2 og tilbake igjen? <--Bare tipper] Kom Policenauts noengang til Europa? Jeg har ikke prøvd det men har hørt om det før.
Ingen av dere har rett, men Lodin var litt nærmere.
Jeg har aldri spilt Policenauts så jeg har aldri fått prøvd det selv, men jeg vet hva som skjer. Det er noe spesielt som skjer, ikke bare en liten kommentar fra Mantis.
Etter mye tråling på nettet (sjekke Gamefaqs er litt for lett) trur jeg at jeg har svaret. Når Mantis registrerer Policenauts fila skiftes stemmen hans til Hideo Kojima som personlig takker deg for å ha spilt spillet.
Om ikke det er riktig så går jeg å legger meg.
Ok, hvilke 6 Metal Gear Solid 2 karakterer ble foreviget i plast av McFarlane Toys i 2001, og hva var bonusen man fikk på kjøpet ved å skaffe seg alle 6?
Ah, det er Solid, Liquid, Meryl, Frank Jaeger (stavelse?), Mantis, Ocelot, Raven og Wolf. Regner med at det holder med kun "etternavnene" på de fleste.