Metal Gear Triva

Hun er en Irakisk kurder og foreldrene hennes og alle i landsbyen hennes ble drept når hun ble liten. Hun sier ikke noe om Saddam Hussein, men hvis du har litt peil på historie så vet du at Saddam Hussein drev med en etnisk rensning av alle kurderne i Irak på den tiden.

Mulig det er forskjell på TT og ps versonen, men i ps versonen sier hun at hun ble lært opp av Gurkha fra Nepal som var verdens beste sniper....

Fuzerman har ikke rett fordi Saladin er det hun kaller BigBoss som kommer til Irak og tar henne med tilbake til USA.

Hun kalte han Saladin for hun syntes han var som den "ekte" Saladin som drev korsfarene tilbake fra midtøsten for 1000 år siden. Ikke spørr meg hvordan hun kunne gjøre denne absurde sammenlikningen.

Hvis du ikke tror på meg kan du enten spille ps versonen av mgs eller gå på denne siden: HER

Opprinnelig skrevet av fuzerman@22.10.2004, 11.35
Hvis jeg har rett, så er dette neste spørsmål:
hvorfor slåss Frank Jaeger og solid Snake hånd mot hånd på minefeltet i Zanzibar i stedet for å bruke våpen?
122171​
Etter at Metal Gear D ble ødelagt, brant alle våpnene til Snake opp. Gray Fox hadde sikkert ikke noen våpen på seg, siden han hadde ên Metal Gear...

Tror jeg har stilt dette spørsmålet før..

Hva er likheten mellom tankeren i MGS2 og ubåten i MGS ?

Navnet.
Discovery.
Discovery Channel.
Animal Planet.
Planet of the Apes.
Ape Escape.

Hva er sammenhengen mellom Ape Escape og Metal Gear Solid?

(Genial måte å finne nye spørsmål på, ikke sant? :p )

De er med i en av trailerne, i hvert fall. Håper de ikke er med i spillet. Litt for dumt. You're up.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@22.10.2004, 16.43
Mulig det er forskjell på TT og ps versonen, men i ps versonen sier hun at hun ble lært opp av Gurkha fra Nepal som var verdens beste sniper....
122334​
Det blir faktisk ikke nevnt i spillet i det hele tatt. Den infoen kommer fra en bio i en offisiell strategi guide eller noe. Men det er riktig ja, husker å ha lest det en plass.

Og folkens, helst ikke still fler MGS3 spørsmål. Det med Ape Escape er ikke så farlig da men. Visste det fra før også. Men utenom det så vet jeg nesten ingenting, og sånn skal jeg holde det til jeg spiller det selv snart.

Han var en kirke i Romania som ble bomba også fikk han et krusifiks i hjertet. Han ble fanget i ruinene i 2 dager og måtte suge blod fra de drepte inkludert sin egen familie for å overleve og da fikk han en smak for blod :D Han fikk også diversse jesus krefter, gå på vannet, gjennoppstå når han egentlig burde være død og masse andre snasne ting.

Ganske sikker på at det er riktig så her kommer et nytt spørsmål:

Hvem kalte seg The sons of BigBoss?

Opprinnelig skrevet av Ace@27.10.2004, 15.22
eh... var ikke det dead cell?
125218​
Nære, svært nære, men ikke riktig

Opprinnelig skrevet av philantropist@27.10.2004, 15.26
Det var vel de i Foxhound som gjorde opprør på Shadow Moses.
125223​
Riktig, Dead cell var Sons of Liberty