Metal Gear Triva

Master Miller, aka Liquid Snake aka Solids onde tvillingbror
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av philantropist@18.02.2005, 23.03
Det er han du spiller som i MGS3.
179496​
Eyy det stemmer vel ikke het? Det er da Big Boss man spiller som i MGS3 og dermed er hovedpersonen i spillet :p Ikke at jeg har prøvd det selv da men :flau:

Det eneste som jeg har hørt angående Raiden i MGS3, er at du kan få han som skinn eller noe i den duren etter ett ellerr annet valg i starten av spillet eller noe...

Håper jeg har rett her hehe..
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+19.02.2005, 02.23-->
<!--QuoteBegin-philantropist
@18.02.2005, 23.03
Det er han du spiller som i MGS3.
179496​
Eyy det stemmer vel ikke het? Det er da Big Boss man spiller som i MGS3 og dermed er hovedpersonen i spillet :p Ikke at jeg har prøvd det selv da men :flau:

Det eneste som jeg har hørt angående Raiden i MGS3, er at du kan få han som skinn eller noe i den duren etter ett ellerr annet valg i starten av spillet eller noe...

Håper jeg har rett her hehe..
179569​
[/b]
Du har så rett, så rett Corleone...
 
hvilken familie realsjon (er dette ett ekte ord) er det mellom Meryl og Obersten
 
stemmer det Philan ( er det Dougals Haigh du har i avataren)
 
Til spm. Inne i underground base er det en platform(eller no slik) som du kan hoppe ned på, og skyte et rør og så gå i gassen for å kjøle ned kortet. Ikke sant?..........brother.....?
 
OK. Nytt spm.

Hva er det geniale med 3. mars 2005?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel i følge To The Game så ska det komme den 4. Mars her i europa, men det kan godt hende det kommer i mogen ;) Selv håper jeg på det :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, vanskelig og komme med gode sp'er nå fortiden siden vi har jo gått igjenom alt her snart :p Men får vel komme med ett nyttet da hehe

Nytt SP: Hvem er bossen (Han som står bak Outer Heaven) i Metal Gear I og hvem er i samme slengen sjefen for Foxhound og har gitt deg oppdraget om og infiltrere Outer Heaven?