Metal Gear Triva

Ikke pokker om du skal få meg til å tro at det er Cambell? Det er bare tull. Han var en soldat selv på den tiden, og definitivt ikke så høyt oppe som det. DOD Official er forsåvidt riktig forresten, er det ikke? Mener det er det han er.

Mulig du mener noen andre da men.. jeg vet ihvertfall ikke hvem det kan være. Kan uansett ikke være noe mer enn spekulasjoner. Det er som å si at Sigint er Donald Anderson fordi begge er svart.
 
Nå sa jo Kojima at noe av bakgrunnshistorien til karakterene kunne bli endret, gjorde han ikke? Men jeg synes allikevel det blir altfor dumt at det er Cambell. Mulig den guiden er offisiell, men den er av Brady Games, er den ikke? Tror ikke all info, spesielt om storyen, kan stoles på i sånne guider. Kan hende de ble lurt av at Paul Eiding faktisk har voice acting i spillet, og antok det var han, som jeg vet folk har gjort.

Jeg synes ikke det gir mening, så jeg velger å tro at guiden tar feil.


Jeg bruker ikke å gjøre dette, men jeg orker ikke finne på et nytt spørsmål. Noen andre kan gjøre det.


Edit: Eller jo. Kom på et spørsmål jeg kunne stille nå, mens jeg satt her og stappet i meg en grandiosa. Ikke så bra, men la gå..

Hva er Granin's fulle navn?

Volgin, Sokolov og Raikov har blitt spurt, men ikke Granin, tror jeg.
 
Det er Piggyback som har laget guiden. De har jo jobbet sammen med Konami for å lage guiden, så jeg skjønner ikke hvofor de skulle finne opp dèt, i alle fall. Men det kan jo være en stor feil

Svaret er Aleksandr Leonovitch Granin

Hva er Granin mest kjent for å ha laget?
 
Opprinnelig skrevet av philantropist@26.03.2005, 12.12
Nei, han hadde ikke laget REX, da Snake var hos han.
196094​

Drepte ikke Volgin Granin rett etter at Snake var hos han? Hvordan kan han da ha laget REX?

Korriger meg. :(
 
Er nok Rex det er snakk om ja. Virker desverre som Kojima har forlatt de gamle spillene, og fokuserer på MGS-serien, siden det er den alle har spilt.

Var det ikke noen missiler ved navn SSC-1 han var mest kjent for? Tar dette fra hukommelsen, og jeg har aldri sett det skrevet, så det er ikke sikkert det er stavet riktig. Noe med SSC-1 ihvertfall. Venter på bekreftelse.


philantropist: Gidder du å sitere det som står om Cambell i guiden?
 
Great Danes?
 
Gah. Følger dårlig med på disse triviaene, egentlig. Godt mulig dette spørsmålet er tatt før:

Hvilken følelse tar The Boss med seg i kamp.


Å så kjedelig. Det neste blir sannsynligvis kjekkere.