Metal Gear Triva

Dr. Petrovich?

Siden ingen klarer/ gidder å svare, så kan jeg like godt avsløre det, sånn at det ikke blir slettet.¨

svaret er : Operation Intrude F014

Nytt spm: Hva heter kvinnen Grey Fox hadde et forhold til ?

Fikk ikke med meg at du hadde redigert spørsmålet. Hva var svaret på det du stilte først da?

Svaret nå er ihvertfall Natasha Markova.

Hva var kodenavnet som FOXHOUND ga til Outer Heaven-operasjonen?

*herme*

Du har fått spilt MG2:SS nå da skjønner jeg. Kommet langt?

EagleJin

Bear Necessity
Les Infant Terrible

Opprinnelig skrevet av thagen@23.04.2004, 22.46
Fikk ikke med meg at du hadde redigert spørsmålet. Hva var svaret på det du stilte først da?

Svaret nå er ihvertfall Natasha Markova.

Hva var kodenavnet som FOXHOUND ga til Outer Heaven-operasjonen?

*herme*

Du har fått spilt MG2:SS nå da skjønner jeg. Kommet langt?
Har kommet litt langt, men hva skal jeg trykke på for å ta en teleon? Finner ikke ut av det, ikke står det noe om det på options heller...

Jeg får heller ikke spilt MG2 på MSX heller. Når jeg starter det, kommer det opp en kommandolinje, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive for å få spilt det...

Svaret i forrige spørsmål var Big Boss.

Bruker du den BlueMSX emulatoren jeg linket til? Den skal egentlig være enkel å bruke, har ikke vært borti at det har kommet opp noen kommandolinjer.

Kontrollene er ihvertfall:

N eller M = Slå
Space = Våpen
N eller M + Space = Krype (kun i MG2:SS)

F1 = Pause
F2 = Våpen Meny
F3 = Utstyr Meny
F4 = Radio

Lagring: F5 for lagrings menyen i MG2:SS. F1 for pause også F4 for load eller F5 for save i MG, men hvis du bruker BlueMSX så kan du bruke save states, mye enklere.

Her er den oversatte manualen til MG2:SS: http://www.msxnet.org/gtinter/Operate.htm

Det er forrresten Snake Eater's tur til å stille spørsmål, bare for å holde oss litt on topic her.

Konge. Kos deg med det spillet! Du kommer til å sette enda mer pris på Metal Gear serien etter at du har spilt det. Ha den manualen jeg linket til klar, du kommer til å trenge den i løpet av spillet.

Hvem sier dette og hvem blir det sagt til?

"One who has experienced the tension of battle can never leave the battlefield. I'am the one giving you something to live for, and that is war."

Big Boss til Snake, i Zanzibar.

Hvordan kan man unngå at Rations fryser når man er utendørs i Twin Snakes?

Det er mulig at det gjelder for MGS også, husker ikke.