Metal Gear Triva

"I'm you! I'm your shadow!"

Liquid Snake.

----------------------------------------------

Hva er det ekte navnet til Raiden?

Artemis Urbina eller noe sånt, er ikke helt sikker på navnet. Fra Snatcher ihvertfall, som Hideo Kojima har regissert. Det er også en robot av noe slag i spillet som heter Metal Gear.

Godtatt?

Lodin

Der Waaaah
Artemis Urbina? Aner ikke hvor du har det fra for fyren heter da vitterlig noe helt annet. Men ellers var det riktig. Jeg var ute etter det faktum at han har en robot som heter metal Gear, så du får neste spørsmål.
Noen som vet navnet på fyren? Det vanker bonuspoeng i fleng her.

Tror jeg tuller litt med navnet fordi en fyr på et forum jeg vanket på for en stund siden het det. Han var fan av Snatcher og hadde den karakteren som avatar, så jeg bare antok at han også hadde tatt brukernavnet sitt fra han. Så feil kan man ta.

Men jeg vet har hørt navnet på den karakteren en plass.. hmm..

Nevn tre andre spill/spill-serier av Hideo Kojima. (utenom metal gear og snatcher)

Kanskje ikke helt et Metal Gear spørsmål, men vi må jo vite litt om mannen som ga liv til serien også.

Zone of the Enders
Policenauts
...Vet ikke fler :(

Lodin

Der Waaaah
Det var det spillet hvor du lader opp våpenet ditt med sollys ikke sant? Mener det het Botkai.
Og ZOE var Hideo forresten bare produsent for så jeg ville ikke sagt at han har laga det.

Boktai ja.

Nei, jeg var egentlig ute etter spill han både har "laget" og bare vært involvert i utviklingen av. Vet ikke hvor mye han var med på Boktai heller egentlig.

Du tar neste ihvertfall.

Ok2k.

Quote:
"I can't believe I'm being hit on by the famous Solid Snake."

Nope. Det er Mei Ling på codecen helt i starten.
Er så å si helt sikker på dette så jeg slenger opp ett nytt.

"So, your human afterall."