Metal Gear Triva

Er ikke det vår alles Solidus Snake? Jeg mener bestemt han sier det når han snakker med Ocelot på slutten av MGS2..

Jupp da kommer et nytt. Rimelig enkelt, men jeg fant ikke på noe annet...

Is this your handy work?!?

Hmm, litt usikker. Vet Snake spør Meryl om det hvis du ringer henne i korridoren hvor Fox har drept alle soldatene (noe som er et rimelig dumt spørsmål forresten), men jeg vet ikke om det er det du sikter til.

Stemmer det. Dumt spørsmål ja. Sier jo didn't think so etterpå eller noe sånt da. I snakes forsvar :p Nytt spørsmål.

Ok. Den quoten der var faktisk ikke så lett som du trodde, for du hører den bare hvis du ringer Meryl før du går inn til Otacon.

"Is that a cardboard box? That's the Snake i remember. Those poor fools won't know what hit them."

Å den var litt vrien. Godt mulig jeg tar feil, for jeg har ikke gjort dette siden første gang jeg spilte MGS2 som er en stund siden. Men jeg lurer på om Otacon sier det hvis du ringer til han når du bruker boksen på MGS2?

Jeg er helt sikker på at jeg har hørt det før... Kan det være Colonel Campell på MGS samme situasjon?

Oki, holder på med noe annet, å har ikke ett nytt spørsmål for hånden, så hvis du ikke gidder å vente kan du ta ett nytt spørsmål thagen. Siden jeg måtte poste to ganger....

Han var sendt dit av the patriots for å skjekke åssen Raiden klarte seg i deres lille test. Selv om alt han brydde seg om var å gå ned i historien som mannen som slo Peter Stillman. Husker dessverre ikke alle detaljer, alt for lenge siden jeg har spilt det spillet :(

Hmm, husker det egentlig ikke, men hvis jeg eliminerer litt så tror jeg nesten ikke det kan være noen andre enn AI'en som sier det før eller midt i kampen med Solidus.

Nei, det er nok ikke det.

Hint. Det er en av Hideos spøker, derfor er den litt vrien. Jeg lo godt første gang jeg gjorde det :D

Hehe, begynte å huske det når jeg tenkte litt mer på det ja.

"Well, they do say that these kinds of missions are the worst kinds of wetworks."

Hvem er dette?

Er klar over at dette er latterlig enkelt for de fleste men jeg ville bare vise frem noe veldig bra fan art som er tegnet av en venn av en venn.