Metal Gear Triva

Opprinnelig skrevet av thagen@10.06.2004, 23.07
Jepp, og nå SKAL du ta nytt spørsmål. Ikke lur deg unna. =]
Greit, greit...

Jeg er så forbanna dårlig til å komme opp med spørsmål, men her kommer det:
Hvor mange VR oppdrag er det på Special Missions expansion til MGS?

Er ganske sikker på at det ble reklamert for 300 oppdrag.

Opprinnelig skrevet av Haggar@11.06.2004, 03.33
merker det begynner å bli labert på spørsmålfronten ja. spørsmålene er lettere en en anorektiker.
Det er ikke så enkelt er det det da? Visste du svaret på alt som har blitt spurt på de siste sidene? Er enig i at Sniper Wolf bildet var latterlig enkelt, men jeg forklarte hvorfor jeg tok det. Prøver og ikke spørre altfor vanskelig heller, slik at flere klarer å svare.

Du vil ha vanskelig? Hmm.

Hva finner du i denne bygningen?

Opprinnelig skrevet av thagen+11.06.2004, 10.33-->
Er ganske sikker på at det ble reklamert for 300 oppdrag.

<!--QuoteBegin-Haggar
@11.06.2004, 03.33
merker det begynner å bli labert på spørsmålfronten ja. spørsmålene er lettere en en anorektiker.
Det er ikke så enkelt er det det da? Visste du svaret på alt som har blitt spurt på de siste sidene? Er enig i at Sniper Wolf bildet var latterlig enkelt, men jeg forklarte hvorfor jeg tok det. Prøver og ikke spørre altfor vanskelig heller, slik at flere klarer å svare.

Du vil ha vanskelig? Hmm. [/b]
tja kan jo ikke ta på meg at jeg visste alle,men noen visste jeg ihvertfall. jeg er vandt med at quizzene går i vanskelighetsgrad som nostalgiaq'en.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det Andre Reinsdyret Har Tangatruse.

Det er latterlig vanskelig ja. Bare avslører det jeg for jeg tror ikke dere klarer det uansett, ihvertfall ikke uten hjelpemidler. Jeg klarer pokker ikke huske svaret en gang. Gjorde det egentlig bare for å vise Haggar at jeg kan spørre vanskelig hvis jeg vil. =]

Gjør dere klar.. det står for: Dual Axis Radiographic Hydrodynamic Test Facility. Dette får du vite av Nastasha hvis du ringer henne og spør om testing av atom våpen i en virtuell simulasjon, etter praten med Otacon.

Noen andre kan ta nytt spørsmål.

Jeg tar en ny vri på quote-spørsmålene - hvordan lyder replikken etter disse to:

"Open that door! You've got a card, don't you?"
"Why?"

So we can get the hell out of here!

Fin den, kylling. Tar en sånn jeg også.

"I won't slow you down. I promise."
"And what if you do?"
"Then you can shoot me."
->

"I don't like to waste bullets." (Ro, ro til fiskeskjær! :D )

En ganske enkel en:
Meryl: "How old are you?"
Snake: "-----------------------------------------"

"...what death looks like."

Men det er godkjent - din tur.