Metal Gear Triva

Feitmann. De sier at han ble oppkalt etter en atombombe, men for meg er han bare en feit mann.

Let's see if the man can live up to the legend.

Jeg har en følelse av at det er Ocelot som sier dette til snake i MGS1 før han sloss mot han nede i kjelleren helt i starten av spillet nesten?

ELLER!

Er det Liquid som sier det i MGS1 når han skal sloss mot Snake oppe på metal gear?

Riktig det ja. Ocelot. Now we'll see if the man can live up to the legend! er vel et mer korrekt sitat.

Du tar neste.

Forresten, philantropist, du var vel ikke ute etter at Dr. Clark og Naomi var søsken? Den feilen har jeg også tatt. :flau:

Person: Fox
En annen person: Die

Viss det var så JÆVLA vanskeli så må jeg vel gi hint da: Det er på slutten av ett spill! Hmm lurer på vilket spill det kan være !!!!

Are you going to shoot me?

Det er nokk En soldat fra MGS 2-Sons of Liberty.
en som nekter og ''Shake på assen'' vis du skjønner hva jeg mener.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, det er vel Vamp som sier det til Snake når de møtes for første gang. Når han skjærer seg selv opp med kvin på brystet.

Five Today Or rather six eller noe, tror jeg det er :p

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@13.07.2004, 23.00
Hmm, det er vel Vamp som sier det til Snake når de møtes for første gang. Når han skjærer seg selv opp med kvin på brystet.

Five Today Or rather six eller noe, tror jeg det er :p
74555​
FEIL! Det er Vamp til Raiden. :usikker:

Halky

Veteran bruker ;)
Ehhh Raven? :p Raiden mener du vel :p Men det er når Snake møter han for første gang. Siden Raiden allerede har sett han hehe ute på den broen, når Fortune sto der og drepte alle de andre folkene.