Metal Gear Triva

Kojima digger jo "the great escape" og en blir tilfeldigvis skutt der med en snikskyterrifle, men jeg tviler litt på at jeg har rett....

wihuu. siden jeg er så dårlig å finne på nye spørsmål så får jeg bare ta ett veldi lett ett.

Hva må du gjøre når meryl blir skutt!!!!!?

lodin var først, men siden philantropist svarte så fint å utfyllende så sier jeg første man får ta nytt!

Det gjelder selvsagt bare lodin og philantropist

Lodin

Der Waaaah
Oki, Hva står det på fronten av Solidus sitt armour?
Vet dette er umulig å vite, men det finnes masse steder man kan sjekke. Ta gjerne Gamefaqs og Google til hjelp.

Tok det rett fra kilden.. The Document of MGS2.

Det eneste jeg kan tyde er at det står US ARMY på fremsiden, også er Sons of Liberty flagget litt til høyre for det, med US ARMY under det igjen. Det står mye mer der, men det går ikke an å tyde det.

Kjenner jeg deg rett skal du ha mye mer info enn det. Men det er ihvertfall umulig å tyde det på karaktermodellen.

Lodin

Der Waaaah
Jeg godtar svaret siden det viste seg at jeg jobba utifra en skisse. Resten av informasjonen er ikke på drakta som ble brukt i spillet (sjekka nettop document).
Opprinnelig stod følgende på fronten av armeringa:
U.S. Army
>N>A<

Hva var "Colonel Cambell" i sitt tidligere liv?

Forresten, ser at det har kommet nye skjermbilder, trailere osv. fra MGS3. Vennligst ikke spør spørsmål fra sånt, jeg regner det som spoilere. Holder meg unna all MGS3 info frem til jeg spiller det selv, jo mindre jeg vet jo bedre.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, hvis du mener fra MGS2, så var han jo sjef for Foxhound, etter at Big Boss trakk eller gikk av fra den stillingen. Men hvis du mener fra MG eller MGS, så er jeg ikke helt sikker :p

Siden Roy Cambell bare var en AI i MSG2.

Sitt tidligere liv spurte jeg.

Er det ikke noe litt uvanlig med det? Tenk annerledes. Og siden jeg skrev Colonel Cambell i anførselstegn mente jeg selvfølgelig ikke den virkelige Cambell.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel i Roy Cabell's tidligere liv så var han sjefen for Foxhound, men etter det som skjedde på Shadow Moses, så ble vel Foxhound nedlagt eller noe i den duren. Men i MGS2 så er han fortsatt sjef for Foxhound og er en veiviser for jack "Raiden", siden Roy Cabell bare er en AI styrt Solidus/Ocelot.

Er ikke helt sikker på om det er dette du ska frem til men, kommer liksom ikke på noe annet spess.

Tidligere liv, som i, ikke dette livet. Bokstavelig talt. Jeg er ute etter noe han sier når viruset har begynt å virke inn.

Roy Cambell er ikke i MGS2. Eneste grunnen til at det ser og høres ut som han, er fordi det var det Raiden/spilleren forventet.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, han sa jo noe om at han kjørte hjem fra jobben eller noe, også plutselig krasjer han med bilen sin også ser han et eller annet hvit lys. Er det, det du er ute etter kanskje?