Metal Gear Triva

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Psycho Mantis i Metal Gear Solid/The Twin Snakes.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay... nytt spørsmål:
Hva har Metal Gear Solid-spillene, EA Sports og X-Men-filmen til felles?

Enkelt som faen, men jeg synes ikke Metal Gear er det helt store heller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm. Don_Corleone hadde rett først, så han får neste spørsmål.

PS: Bare så det skal være sagt: Metal Gear-serien har rimelig suverent gameplay - det jeg ikke liker ved den er at Brilleslange Kojima har belemret de siste spillene med endeløse, ulidelige filmsnutter. Håper han snart finner ut at folk kjøper spillene hans på grunn av de små bitene med koselig gameplay og ikke de ekle klumpene med horribel voiceacting.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.08.2004, 19.03
Håper han snart finner ut at folk kjøper spillene hans på grunn av de små bitene med koselig gameplay og ikke de ekle klumpene med horribel voiceacting.
95565​
Rettelse:

Håper han snart finner ut at jeg kjøper spillene hans på grunn av de små bitene med koselig gameplay og ikke de ekle klumpene med horribel voiceacting.

Jeg og mange andre liker at Metal Gear spillene har mye story, men MGS2 ble allikevel litt for mye. Ikke så mye pga mengden, men rett og slett fordi mye av det ble kjedelig. Skulle allikevel ønske at man kunne slå av cutscenes og codec convos når man allerede har rundet spillet og bare vil spille det. Kjipt å sitte og trykke det bort hele tiden.

Uansett, det her er en trivia. Vito tar neste.

Halky

Veteran bruker ;)
Jau eg tar neste quest :p

Nytt SP: Han som har stemmen til Raiden, har også stemmen til en annen artig figur. Hvilken figur snakker jeg om?