Metal Gear Triva

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, det er feil :p

Kan komme med ett hint: Figuren jeg ska frem til er liten og rar.
Det med Giant Penis fra Simpsons var nytt for meg nå.

Er det ikke den spin-off serien til Løvenes Konge du mener, Don? Det er det vortesvinet der, også den lille tingen som er med han over alt, men jeg klarer ikke huske navnet hans. Det er ihvertfall han som blir spilt av Quinton Flynn tror jeg.

Sikkert Timon han mener. Men han spiller Isaaru i FFX og FFX-2, også :D

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, Timon er riktig ja :p Så Kyllingmannen (etter en tung avgjørelse) får rett på den. Siden philantropist nevnte begge dyrene og jeg skulle bare frem til Timon.

Ok2k.

...Hva er sammenhengen mellom MGS og Eternal Darkness?
Jeg er ute etter et par-tre ting, ikke bare en.

Den tar jeg faktisk.

En av sammenhengene er selvfølgelig Silicon Knights, utviklerne av ED, som også sto for MGS:TTS. Eternal Darkness går mye på psyken til spilleren, akuratt som kampen mot Psycho Mantis, hvor du føler et psykisk press. Tredje tingen er.. eh.. at de begge er meget imponerende i lydveien, da begge støtter Surround?? :blunk:

Det finnes blader med bilder av Alex og hu Incakjerringa på coveret og det henger en ED plakat i et av skapene i Twin Snakes.

Opprinnelig skrevet av Ghaz+-->QUOTE(Ghaz)
En av sammenhengene er selvfølgelig Silicon Knights, utviklerne av ED, som også sto for MGS:TTS. Eternal Darkness går mye på psyken til spilleren, akuratt som kampen mot Psycho Mantis, hvor du føler et psykisk press. Tredje tingen er.. eh.. at de begge er meget imponerende i lydveien, da begge støtter Surround??[/b]
<!--QuoteBegin-Lodin

Det finnes blader med bilder av Alex og hu Incakjerringa på coveret og det henger en ED plakat i et av skapene i Twin Snakes.
Jau, også er David Hayter med som voice-actor i begge spillene :D