Har du hodet ditt trøkket opp i bakenden eller noe? Det kan da faen ikke være så vanskelig å skrive fallskjerm. Det er jo faen meg enklerer enn parachute.
Hvemsomhelst kan stille nytt spørsmål nå, hjernen min er grøt. Hvis ingen har kommet med nytt spørsmål innen neste gang jeg logger på tar jeg meg friheten.
Det er vel ikke nødvendig å lage så mye oppstyr pga en skrivefeil?
SortUlv: Hvis alt du skal gjøre her er å kommentere norskferdighetene til Don så kan du bare holde deg unna. Den er irriterende nok all den rettingen du gjør i andre emner her på forumet. Det er unødvendig.
Nytt spørsmål:
Hvor mange "gun camera" er det tilsammen i Com Tower 1 og 2?
Fra du går inn (etter der du møter Sniper Wolf første gangen), til du går ut til Snowfield. Tenk godt etter, det er ikke så vanskelig. Tror spørsmålet gjelder både for MGS og Twin Snakes.
Hmm, er ikke helt sikker på hvor mange det er men, lenge siden jeg har spilt det. Men er det sånne Gun Torret du mener? greier du lurer på?
(Camera med gunner på)
Jepp, jeg er helt dust. Etter litt ettertanke trur jeg det er 12 kameraer langs den strekningen. 10 i trappa og to ekstra rett før du møter Wolf i Snow-fieldet.
Igjen er ikke ikke helt sikker, men i prinsippe tror jeg den er fult med biter av sølvfolie som vil reflektere "radio" stråler sånn at radare blir forvirret, men er sikkert noe mer avansert
Nøyaktig hva er det som gjør at de slår ut elektriske systemer? Tips: Atombomber, Matrix hovercrafts og X-winger har alle også denne egenskapen og bruker nogenlunde samme teknikk.