Metal Gear Triva

Snake var der også.

Dette er fra briefingen i MGS1:

Campbell: He fought in the Gulf War as a teenager, the youngest person in the SAS (British Special Air Service). His job was to track down and destroy mobile SCUD missile launching platforms. You were there too I believe. Didn't you infiltrate western Iraq with a platoon of Green Berets?

Snake: I was just a kid myself back then.

Huff, det er nok sant ja, husker det når du sier det. Får klage til sjefen for den siden jeg bruker når jeg leser om MGS.

Don sin tur på spm er det jo uansett.

Så både SS og BB har vært i green berets. Hva skjer med Navy SEALS?
Trodde de var den beste spesial styrken, ihvertfall i USA. SAS er vel den beste i verden, hvis ikke Israel sin er bedre.

Han var fersk i Foxhound bare. Han hadde jo erfaring fra før, for i det hele tatt å kunne være i Foxhound, som var eliten. Big Boss sendte Snake til Outer Heaven fordi han var den ferskeste agenten hans, og han trodde ikke han ville klare det. Han undervurderte han kraftig.

Dette er noe jeg ikke har tenkt på før: Kojima har faktisk fått det til å stemme ganske bra, siden Big Boss helt sikkert visste sannheten om hvem som var den beste klonen av Solid, Liquid og Solidus. Big Boss trodde Solid ville feile fordi han var den dårligste av dem.

Stemmer ikke ellers, for han måtte ha visst at Solid var en klon av han. Selv om Kojima sikkert ikke planla det den gangen..

Halky

Veteran bruker ;)
jeje, greit med en oppklaring i dette her ;) Og her kommer neste Quest:
Hvem hadde farsrollen til Jack "Raiden" under hans barndom. Hvem trente han opp osv...

Solidus snake trente ham opp.

Slo deg Thagen :p

Hvordan fikk US goverment råd til å produsere metal gear rex?

Klarer dere virkelig ikke denne? Dere som har spillt 3ern bør ihvertfall vite det...

Pengene kom jo fra en viss arv......

Var redd det spørsmålet var om MGS3 ja..

Ble vi ikke enige om å vente med det? Er ikke mange som har spilt MGS3, og ihvertfall ikke av de som er aktive i triviaen. Jeg svarer ikke på det.

Presidenten av Arms tec sier det til snake etter kampen mot Ocelot.

Funds from different "black ops" sier han. MEN vi vet at det var the Patriots som har satt i gang planen med metal gear så VI som har spilt mgs 3 har kanskje en liten anelse hvor de pengene kom fra.

Hvem som helst kan ta et nytt spørsmål.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@17.12.2004, 11.19
Huff, det er nok sant ja, husker det når du sier det. Får klage til sjefen for den siden jeg bruker når jeg leser om MGS.

Don sin tur på spm er det jo uansett.

Så både SS og BB har vært i green berets. Hva skjer med Navy SEALS?
Trodde de var den beste spesial styrken, ihvertfall i USA. SAS er vel den beste i verden, hvis ikke Israel sin er bedre.
150281​

100 men will train today to become a grenn beret, sorry for necro quoting men green berets er like mye agenter (ikke av typen james bond, men mer som militær rådgivere og politiske rådgivere) som spesial styrker. Og navy seals er knyttet opp mot marinen (ergo NAVY) og noe andre byråkratisk greier som gjør at de ikke har lov til å opperere legner inn i et land en 20 miles fra kysten .

Opprinnelig skrevet av blizzy@08.01.2005, 02.19
Hvem som helst? det betyr meg også??  =D   hmm...

Hva heter han bombemannen i Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty?  (ikke han slemmingen Fatman)
160067​

Stiller, han NYPD bomb disposale fyren

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, Petter Stillman var vel heller sendt inn ditt, for og sørge for at Raiden klarte og defuse alle bombene, sånn at ikke noe gikk galg. Han skulle ikke stoppe Fatman, mener jeg og huske, siden alt det der var planlagt på forhånd eller noe i den duren. Siden dette også var en test for Raiden, sånn som hele oppholdet på The Big Shell var/er.