Metal Gear

Og skifte frekvens er ihvertfall enkelt og greit. Du bare velger frekvens med piltastene venstre og høyre også trykker du opp for å sende.

Den bombe dressen er i kjelleren i bygning 1, hvor du kom ut etter at du tok Shoot Gunner. Jeg husker ikke helt hvor, men flere av veggene i det rommet kan sprenges. Alt du trenger å gjøre er å slå på veggene til du finner en vegg som gir ut en rar lyd når du slår på den, også planter du plastic explosives på den. Sånn fortsetter du til du kommer til døren i midten av rommet.

Det er også en vegg som kan sprenges på den venstre veggen (tror jeg det var). Der vil du finne en uniform som du kommer til å trenge senere. Bare prøv deg frem til du har funnet alle de sprengbare veggene i kjelleren.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm ok.... må prøve det da :p Men det med den radioen... jeg får byttet tall, til høye, men ikke de tallene til venstre... altså der det står 120 eller noe sånt.. Så det er de tallene jeg sliter med..

Hmm Shoot Gunner er vel den første bossen hvis jeg husker rett.. Eller så er det, den andre bossen :p husker ikke helt.... Og etter at jeg har tatt den første bossen så kommer jeg jo bare ut i hundegåren heh.... Så det kan vel ikke stemme helt.... eller? Så da er det vel bare og finne veien tilbake til han andre bossen....

Du får bare byttet tallene til høyre. Alle frekvensene i spillet begynner med 120.

Shoot Gunner er den første bossen ja, og det er riktig at det er hunder der. Ta heisen helt ned, altså til kjelleren. Der er rommet jeg snakker om. Tror veggen som skal sprenges er nede til venstre en plass, men jeg husker ikke helt. Bare prøv deg frem. Sørg for at du forlater rommet med bombe dress og uniform ihvertfall.

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av thagen@12.06.2004, 23.31
Den bombe dressen er i kjelleren i bygning 1, hvor du kom ut etter at du tok Shoot Gunner. Jeg husker ikke helt hvor, men flere av veggene i det rommet kan sprenges. Alt du trenger å gjøre er å slå på veggene til du finner en vegg som gir ut en rar lyd når du slår på den, også planter du plastic explosives på den. Sånn fortsetter du til du kommer til døren i midten av rommet.

Det er også en vegg som kan sprenges på den venstre veggen (tror jeg det var). Der vil du finne en uniform som du kommer til å trenge senere. Bare prøv deg frem til du har funnet alle de sprengbare veggene i kjelleren.
Hmm, jeg har nå fått sprengt opp 2 vegger :p Og i den ene fant jeg den uniformen, og i den andre så var det bare ammo og bomber... Men det er også mulig at jeg har slått på feil vegger da :p Så nå ska jeg prøve på de andre veggene... Og hva var frekvensen til hu våpen eksperten igjen?

For å finne bombe dressen må du sprenge deg inn mot midten. Tror ikke det er langt fra der du finner uniformen, men da er det til høyre for deg, ikke til venstre.

Mener du Diane? 120.33.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, jeg har fått tak i den nå :p Nå sliter jeg bare med og få tatt den dere Buldoseren eller nå ka det er...... ingen ting funker lizzom mot den.. Jeg har prøvd alt jeg har, og den kommer jo fort helt ned :(

Det er ikke noe annet å gjøre enn å kaste granater på den. Bare begynn og kast med en gang og sørg for at du treffer. Du har ingen tid å miste. Hvis du er rask nok så vil du klare å sprenge den før den når deg.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm ok, prøver med det nå ja... Men det går bare ikke, siden jeg ikke komer lengere nedover.... Men jeg får vel bare prøve hardere hehe :p

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, jeg har nå kommet meg forbi den Buldoseren og kommet meg inn i et rom der det er mange veier og dører osv. Selv om jeg ikke kommer inn i så mange av de dørene enda. Og aner egentlig ikke hvor jeg ska gå hen :p Men jeg får vel bare prøve meg i de forskjelige etasjene. Nå tror jeg at jeg er i første etasje over kjelleren.

Er ikke noe annet å gjøre enn å prøve seg frem nei. Det første du skal gjøre i bygning 2 er ihvertfall å ta heisen opp til taket å finne Card 5.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har nå nettopp reddet Ellen, dattern til han dere doktoren. Og når jeg går gjennom den døren som er nede på veggen så kommer jeg jo ut der ved jeg tokk han dere første bossen... Og er det noe mere jeg ska gjøre i den bygningen mon tro? eller's så bare finner jeg veien tilbake der jeg kom i fra.. Jeg har også card nr 6 nå.

Da må du snakke med Petrovich igjen. Han vil gi deg viktig informasjon nå som du har reddet datteren hans. Etter det må du skaffe Card 7 som er i samme etasjen som Petrovich.

Et godt råd.. skriv ned det Petrovich sier.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har ikke reddet selve doktoren enda... Så da må jeg nok bare prøve og finne han da..... Tror han er et sted i bygg nr 2, så da er det nok bare og finne veien tilbake ditt.... siden jeg nå er i bygg nr 1.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, nå har jeg funnet han dere Vitenskaps mannen ( Dr Petrovich), Men jeg finner ikke card nr 7 og jeg mener og huske og har vært i alle rommene man kan komme inn i, i den etasjen. Jeg leter også etter han bossen som jeg ska ta der et eller annet sted.. Jeg har funnet rocket kastern som jeg ska ta han med også :p Så da mangler jeg bare bossen selv hehe..... Pluss at jeg sliter med og finne veien til byg nr 3.

Har du funnet bossen nå eller? Det er de to robotene eller hva jeg skal kalle det, i det rommet med alle dørene i samme etasjen som du fant Petrovich. Vanskelig å gå glipp av egentlig. Og nå som du har rakettkasteren så skulle det ikke være noe problem.

Når du tar dem så kommer du lett videre men du må sørge for at du finner kompasset som også er i den etasjen.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har ikke prøvd noe mere... Men hvilke to roboter? kanke huske og ha sett noen sånne roboter... Og i den etasjen som han Dr Petrovich er i, mener jeg og ha vært i alle rommene jeg kan komme inn i... Siden jeg ikke har card nr 7 enda.. Siden jeg ikke finner det enda :(

Eller vent nå litt! Mener du de to muligens roboter som går frem og tilbake i det samme rommet, og man kan ikke drepe dem med med pistolen osv... Men de kan drepe deg, med og bare gå på deg osv..?? Siden i det rommet så er det mange dører og det hele.... Men jeg har vært inne i dem alle... Og har ikke funnet noe kompas eller noe sånt enda...

Dette virker kanskje litt rotete men :p

Det er de jeg mener ja. Du må ta dem begge med rakett kasteren.

Kompasset er i et tomt rom oppe i høyre hjørne i denne etasjen. Du må ringe Jennifer utenfor rommet slik som du gjorde når du fikk rakett kasteren, så vil hun ordne med kompass i det rommet. Kompasset er ikke der før du har ringt henne.