Metaru Gia Soriddo 4

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kojima drar en Stephen King og dukker personlig opp i spillet for å skyte Snake i slow-motion, hvorpå han og Raiden har sex oppå liket og spermer Sneiku i trynet som avslutning.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Han blir tentakkelvoldtatt til døde av de nye, masseproduserte metallutstyrene. Du vet, siden de har tentakler...

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg tror faktisk at han tar en form for selvmord av en aller annne type. Kan jo virke sånn av noe av det vi har fått sett i traileren. Men man vet jo aldri hehe :)

Han ofrer seg i typisk amerikansk style for å redde sin nye lærling, Raiden, videre fortsatt av det Thinaran skrev.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg tror han stapper en Sig GSR i munnen(slik som i traileren), men siden han er gammel og dement så har han glemt at han ikke har ammunisjon i den.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror slutten på MGS4 blir at Liquid drar en Irak og sprenger seg selv i lufta sammen med alle Snake bryr seg om, og som en følge av dette smaker Snake litt på pistolmunningen sin og trekker av. Det ingen visste, var at sjelen til Snake var en fysisk manifestering av Mako-kraften som flommer gjennom hele jorda og holder den i live, så når Snake dør, eksploderer hele jorda også. Eksplosjonen er så kraftig at den tar med seg sola i samme slengen, noe som utløser en enorm kjedereaksjon som sprenger hele universet. Så blir alt svart; etter en liten kunstpause ser vi det svarte inni en diger tankeboble. Kameraet zoomer ut, og vi ser at alle MGS-spillene og hele universets eksistens bare var en drøm som en flygende hval med kalott hadde.

...Eller var det?!?!?!?

K999

Keystone State Of Mind
Han dør ikke, for han finner ut at alt siden MGS 1 PS, er noe han har tenkt, så kommer MGS 2 Teh real deal.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Han kommer til å bli angrepet av en vampyrfugl.

Han blir sugd til døde.

Vampyrfuglen dreper ham til slutt.