Metroid Prime 3: Corruption

Kilik

Lokal moderator
#1
Vi trenger et eget emne...

Nintendos amerikanske nettsider oppdatert med følgende informasjon, noe som kan tyde på at spillet blir en ren singleplayer-opplevelse:
SITAT
Launch Date: 08/20/07
ESRB: RP (Rating Pending)
Players: 1

[...]
The war is spread across many planets, and Samus must stop the Space Pirates corrupting each planet with Phazon Seeds, and then take down Dark Samus for the last time. Along the way, Samus will be corrupted by Phazon herself, and will have access to powerful abilities. Too much phazon, however, will cause her death. Samus' ship will also have an active role in the gameplay.
[/b]
Europeisk dato er foreløpig ikke klar.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Phason? Er ikke det den virusdritten fra Metroid Fusion som gjorde Samus svak og ubrukelig og dermed ødela hele spillet? Don't want! :argh:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
SITAT(Lodin @ 22.05.07, 19.12) 67213
Phason? Er ikke det den virusdritten fra Metroid Fusion som gjorde Samus svak og ubrukelig og dermed ødela hele spillet? Don't want! :argh:[/b]
Var ikke det X-viruset?

Phazon var de blå greiene som Space Pirates gravde ut i de første to Prime-spilla, som gjorde metroider og andre dyr muterte, sterke, og crazy. Du måtte stå i phazon for å kunne skade Dark Samus i nr 2, remembah?
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Det der var virkelig ikke mye å skryte av. MP2 ser bedre ut. Men ja, må se det i motion...
 
#7
Det er ikke noen særlig grunn til å bekymre seg over grafikken. Den vil havne et par tydelige hakk over de to forrige spillene i serien, ingenting drastisk, men pent likevel.

I hvert fall var det status sist jeg prøvde spillet.
 
#8
Det er ikke første gang screenshots ser shitty ut i forhold til det endelige resultatet. Tror ikke det er noe å være urolig for.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
SITAT
The war is spread across many planets, and Samus must stop the Space Pirates corrupting each planet with Phazon Seeds [...][/b]
Metroid Prime: Hunters om igjen? Den formelen funka jo bra på DS, men jeg vil ikke ha den opplevelsen på et konsollspill. Hmmm. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Ja, det er litt merkelig det med planetene. Kan jo ikke påstå det ikke var nok variasjon i omgivelsene på Tallon IV. Kanskje vi får Kingdom Hearts/Starfox Adventures-type SHMUP-seksjoner når man reiser?
 
#12
Jeg må innrømme at jeg foreløpig stoler på at Retro/Nintendo veit hva de gjør. Dette er en uhyre vesentlig tittel for plattformen i forhold til å vise hvordan actionspill kan briljere på den søte lille hvite, så jeg går ut fra at beslutningene som tas er veloverveide.

Dessuten synes jeg mer intergalaktisk utforskning høres spennende ut. Elsket det i Hunters, og jeg regner med at det blir enda mer dyptpløyende og involverende denne gangen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ja, om de gjør det på den måten blir det greit; så lenge man slipper all backtrackinga. Var greit i Hunters hvor man gjerne bare spilte et kvarter-en halvtime i slengen, men når jeg planter meg foran TV-en liker jeg å sitte en stund.
 

Lodin

Der Waaaah
#14
SITAT(Thinaran @ 22.05.07, 21.00) 67227
Ja, det er litt merkelig det med planetene. Kan jo ikke påstå det ikke var nok variasjon i omgivelsene på Tallon IV. Kanskje vi får Kingdom Hearts/Starfox Adventures-type SHMUP-seksjoner når man reiser?
[/b]
Det hadde vært jævla fett hvis de fikk det til å funke bra. Har alltid hatt lyst til å leke meg med det skipet.
 
#15
noen flotte scans


nå får jeg lysten til å beholde wii'en min alikevel :elsk:
 

Kilik

Lokal moderator
#16
Det har lekket ut nyheter fra den konferansen Nintendo hadde for en stund siden i Play:

SITAT
- First level - You are attacked on a spaceship while meeting with the ship’s captain…action packed
- Play feels motion controls work better than dual joystick
- Super sensitive pointer in “advanced” mode
- Beam stacking ala Super Metroid
- Visor switch: Hold minus and flick Wiimote in certain directions
- Back tracking in MP3:C makes more sense than in previous Primes
- Extra development time was to give the game more polish. Nintendo wanted “Twilight Princess” levels of polish. Game is focused on Metroid fans and hardcore gamers, but still accessible to newcomers due to controls.
- Larger environments, bloom lighting, better textures than Prime 2
- Corruption Mode not available in demo
- Play: "could be biggest revolution in FPS gaming since Halo"
[/b]
Fullversjonen skal være tilgjengelig på E3 om to uker.
 
#17
men hva om online multiplayer !!! :argh:
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Som jeg skrev i første post vil spillet etter all sannsynlighet kun ha singleplayer.
 
#19
offisielt cover art



likte det ikke.. :thumbdown: