Metroid Prime 3: Corruption

Amerikanske omslagsdesign har jo en tendens til å suge ganske kraftig, jeg er sikker på at vi får et finere her i EU.

SITAT(Tales @ 30.06.07, 00.28) 71966
Ser at i motsetning til Battalion Wars II så mangler Metroid Prime 3 coveret WiFi-logoen.
[/b]
ja la merke til det jeg også :grine:

Bra. Multiplayeren i Echoes var uansett dårlig, nå får Retro konsentrere seg om å lage en-player delen så bra som overhodet mulig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med den kvaliteten som Nintendo Wi-Fi Connection har på Wii nå om dagen, kan det kanskje være like greit at det ikke ble noe ånnlajn i denne omgang.

Kilik

Lokal moderator
Ny trailer
Noen små grafikkforbedringer, men virker i det hele tatt veldig likt GC-spillene uten at det trenger å være så veldig negativt...

Spillet er ute 26.oktober her til lands.

epp

firm and correct
Får bare håpe at det støtter 50Hz tver også da, jeg husker skuffelsen kom over meg på Prime2/GC som kun gikk til 60Hz.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor gammel TV har du egentlig hvis den ikke støtter 60hz?

Ny trailer til spillet er nå ute. Og det ser pinadø griselekkert ut. Tenker dette blir prioritert dersom de økonomiske midlene ikke skulle strekke til alle titlene som kommer i høst.

Kilik

Lokal moderator
10/10 hos Nintendo Power. Deres første tier siden RE4 til GC:

SITAT
- First Wii game that you couldn't confuse graphically with last-gen
- Great artwork
- Incredible feeling of immersion
- Flawless level design; tons of freedom to explore but you always have the feeling that you're at the right place at the right time. Sounds like the game does a remarkable job of nudging you as to what to do without giving it away.
- Best platforming design in a first person shooter
- Gestures for pulling levers, etc markedly improved from earlier demos [/b]
IGN-Matt hinter i sin siste podcast at MP3 vil havne omtrent på linje med Bioshock på poengskalaen, altså rundt 9.7, og at spillet er en like stor GOTY-kandidat som Bioshock.

Lanseres neste mandag i USA.

Sykt fett. Elsker Metroid. Dette spillet har jeg sett mest frem til i høst, og forhåpentligvis så tar det god nytte av Wii's unike kontroll.. slik som Resident Evil 4 gjorde på en fantastisk måte. Det skjer så mye drøyt på spillefronten frem mot jul og ut i Januar at det blir jo nesten manko på tid.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett, fett. De som tror vi har sett alt av Wii-ens grafiske egenskaper må nok tro om igjen; jeg tipper at dette, samt Super Mario Galaxy, vil heve noen øyenbryn rundt omkring. Håper også at de har funnet en måte å gjøre Prime-serien litt ferskere på; Echoes var vel mer en polering av gameplayet i Prime enn noe annet (uten at det er noe negativt), så jeg har store forventninger til dette. :)

Kilik

Lokal moderator
En uke igjen og Nintendo har sluppet embargo for nettsider. Dette virker meget lovende:

SITAT
- Huge amount of voice acting.
- Friendly NPC's plays a big part in the game.
- Less backtracking and more action oriented compared to the previous games.
- Cutscenes, more story oriented.
- No losing and recovering of abilities and weapons. Starts with Varia Suit, morphball, bombs, double-jump and standard power beam.
- Controls are significantly improved. Feels like it was designed from the beginning for the Wii remote and nunchuk.
- "Advanced" control method is prefered. Possibly fastest and most responsive first-person controls in any home console game ever.
- Looks a lot like its predecessors, but more detailed and crisper textures.
- IGN completed the game in 20 hours.
- Reward system similar to achievements on Xbox Live.
- Players can even take the helm and fly the ship for the first time.
[/b]
De første ni minuttene av spillet. Minner meg veldig om Halo.