Metroid Prime: Hunters

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Alle var klar over at dette kom til å komme. Her kan dere diskutere taktikker og utfordre hverandre eller diskutere andre online relaterte ting. Hvem er favoritt hunteren din online og hva er din beste taktikk? Funnet et sted som man lett kan drepe folk på online? Hva er rankinga og statsene dine?

Nå for å starte alt... noen som vil avtale tid for en 4 player kamp?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Ja, min favorittaktikk baserer seg i all hovedsak på å avfyre prosjektiler ut av våpenløpet mitt, for å så beregne det slik at de treffer motstanderne mine. Etter min erfaring er det stilen som lønner seg om man tenker å vinne. Jeg har ennå ikke spilt online (routeren min hater meg), men har spilt mot noen kompiser som regelrett gruser meg. Har lekt litt med sensitivity på looken, men til ingen nytte. Tror fortsatt jeg trenger å vende meg til kontrollen. Har lett for å være litt upresis med stylusen, og når jeg i tillegg må leke deilig med X-Y-B-A-knappene (leftie ftw) har det lett for å gå litt i stå. Og jeg som pleier å være slik en kløpper på FPS ... Uansett, det jeg egentlig skulle spørre om, var: Hvordan unlocker man hunters? Har jeg forstått det rett om man må scanne de man møter på for å åpne dem opp? Har kun åpnet opp en (han som kan sette ræva si som turret), og er interessert i åpne opp flere.

Sånn videre lover jeg å oppdatere når jeg har fått fikset routeren min. :)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#3
Taktikken din var nå veldig orginal. :p

Når det gjelder nye huntere så tror jeg bare du trenger å spille mot en venn som har dem eller møte dem i story mode. Om du må scanne dem eller vinne over dem vet jeg ikke men du gjør jo selvsagt begge deler. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg har glemt å scanne rival-huntere, dum som jeg er, men jeg har unlocka alle unntatt Trace.
Spille litt mer, kanskje. :p