MGS 4 og PES 5 avsløres neste måned

#1
MGS 4 and PES 5 revealed next month

Kojima gets ready to unveil PS3 Metal Gear Solid in Germany


Solid Snake's creator, Hideo Kojima, and Pro Evolution Soccer's Shingo 'Seabass' Takatsuka will reveal the very first in-game footage of their latest titles in August.

The location will be the Leipzig Games Convention, running from 17 to 21 August, and Kojima is expected to use the event to reveal the latest developments of MGS 4, including the first glimpse of the PS3 game in action.

He, along with director Shinta Nojiri will also expose more details about the PSP sequel, Metal Gear Acid 2.

And while that is going on, the man known as Seabass will discuss the new and numerous changes to PES 5 and even show off the fifth episode of the football series in all its motion-captured glory.

Rest assured that we will bring you the latest news from the Leipzig Games Convention as Konami reveals more of its two big hitters.

PES 5 will be available for PS2, Xbox and PC this winter
Both Metal Gear Solid 4 for PS3 and Metal Gear Acid 2 for PSP are awaiting confirmed release dates



Kilde: Gamesradar
 
#3
[The location will be the Leipzig Games Convention, running from 17 to 21 August, and Kojima is expected to use the event to reveal the latest developments of MGS 4, including the first glimpse of the PS3 game in action.
Er vel derfor. Hadde regnet med at dette kom til å skje på TGS i slutten av juli, men får vel bare vente litt lenger da.

PES 5 er jo allerede vist en del ingame av, men MGS4 blir jo helt nytt og på PS3 i tillegg :sikle:

Her er en film fra PES 5 Ronaldinho finta :D
 
#4
Blir spennende hvis vi får se litt in-game av MGS4. Håper de viser en liten trailer så vi kan se hva vi kan vente oss, for da vil det være alt jeg trenger å se og alt jeg skal se før jeg spiller det selv.

TGS er fra 16-18 September, Tyrion..
 
#5
tror nok Kojima vil vise in-game, han har jo alltid brukt in-game motoren til sekvensene, aldri pre-rendret stersj.
PS3 kan vaere et unntak, avhengig i hvor lenge Konami har hatt Beta PS3 dev-kits, men jeg regner med at Hideo Kojima var en av dem forste til aa faa en titt paa sonys nye maskin ;P
 
#6
Opprinnelig skrevet av ShoDan@20.07.2005, 21.33
tror nok Kojima vil vise in-game, han har jo alltid brukt in-game motoren til sekvensene, aldri pre-rendret stersj.
PS3 kan vaere et unntak, avhengig i hvor lenge Konami har hatt Beta PS3 dev-kits, men jeg regner med at Hideo Kojima var en av dem forste til aa faa en titt paa sonys nye maskin ;P
243786​
Enig.
Tror ikke han vil skuffe.
 
#7
Opprinnelig skrevet av thagen@20.07.2005, 18.57
Blir spennende hvis vi får se litt in-game av MGS4. Håper de viser en liten trailer så vi kan se hva vi kan vente oss, for da vil det være alt jeg trenger å se og alt jeg skal se før jeg spiller det selv.

TGS er fra 16-18 September, Tyrion..
243736​

Ny dato? Mener jeg leste et sted at de håpet de skulle vise mer fra MGS 4 på TGS i slutten av juli :blunk: Men er vel jeg som har tatt feil.

QUOTE(ShoDan @ 20.07.2005, 21.33)
tror nok Kojima vil vise in-game, han har jo alltid brukt in-game motoren til sekvensene, aldri pre-rendret stersj.
PS3 kan vaere et unntak, avhengig i hvor lenge Konami har hatt Beta PS3 dev-kits, men jeg regner med at Hideo Kojima var en av dem forste til aa faa en titt paa sonys nye maskin ;P
Ja, han er vel en av de eneste som kun lager spill for sony om dagen. Sammen med Squaresoft og Final Fantasy spillene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Jeg gleder meg skikkelig til å se historien i PES5 og hvordan det utvikler seg videre fra de andre i serien. Blir nok noen skikkelige heftige plottwists der også, tenker jeg.


Menalvorlig, jeg gleder meg til å se hva Hideo hoster opp.
 
#9
Plottet i PES har jo alltid vært bra, om noe forutsigbart...
Kojima elsker jo å lage trailere, så det kan bli spennende å se hva han smører sammen.