MGS tegneserie

#3
Sinnssykt bra! Dette ga meg seriøse frysninger (den gode sorten). Dette skal jeg ha!

Kult at de tok med at de hentet Snake i Alaska. Det hadde jeg håpet de tok med i Twin Snakes. 6 soldater for å hente èn mann. =]

Hvor selger de sånt her i Norge? Fins det sjapper som importerer tegneserier? Tror nok ikke det kommer til Europa med det første.
 
#4
Dette så veldig bra ut.
Skal denne tegneserien utgis i kun en tjukk bok, eller skal et nytt blad gis ut f.eks. hver måned?
 
#5
Opprinnelig skrevet av thagen@21.07.2004, 12.19
Sinnssykt bra! Dette ga meg seriøse frysninger (den gode sorten). Dette skal jeg ha!

Kult at de tok med at de hentet Snake i Alaska. Det hadde jeg håpet de tok med i Twin Snakes. 6 soldater for å hente èn mann. =]

Hvor selger de sånt her i Norge? Fins det sjapper som importerer tegneserier? Tror nok ikke det kommer til Europa med det første.
77403​


Avalon/Outland hvis du bor i nærheten av Oslo
 
#7
Nå er det ikke lenge før den kommer. Er det noen som vet om noen butikker som skal ta de inn? Har sendt to e-mails til Avalon men de gidder ikke svare. Sendte til Outland nå nettopp for å høre med de. Vet dere om noen andre?
 
#11
Outland i Trondheim trodde ikke de klarte å skaffe det. <_<

Så Outland i Stavanger skal ta det inn, Agahnim? Kanskje jeg skal bestille derifra.
 
#16
WOW! Dette så tøft ut! Må ha det, bare må ha det! :tommelopp:
Synd det ikke ligger en Avalon eller Outland i Moss :(
 
C

Crizpy

Gjest
#18
hihi, folk er sinna.
Men seriøst, når det står "tegne serie"...

Når du først lager ett emne, kan du vel legge 0.00001 sek. mer jobb i tittelen.