MGS tegneserie

Har fått svar i fra Outland i Stavanger:

Jeg har kun blad 1 inne akkurat nå, det koster kr 33. Vi kommer nok
dessverre ikke til å få inn hele serien i småblader, men venter til
småbladene blir samlet i større bok. Denne boken ser vi ikke før en gang ut
i 2005 og vil ligge på 150-170 kr, men den ønsker jeg å ta inn. Håper dette
svarer på spørsmålet ditt. Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre.

Får vel vente til boka kommer da...

Det var svært dumt. Det blir kjedelig å vente.
Vet noen om andre plasser man kan få tak i bladene?

Opprinnelig skrevet av thagen@25.09.2004, 13.26
Outland i Trondheim trodde ikke de klarte å skaffe det. <_<

Så Outland i Stavanger skal ta det inn, Agahnim? Kanskje jeg skal bestille derifra.
108051​
Jeg var ikke sikker når jeg skrev det, men jeg hadde tenkt å bestille bladet. Det er fortsatt mulig at jeg kan bestille småbladene (noe jeg har veldig lyst til), men jeg er som sagt ikke sikker. Jeg stikker iallefall på Outland på mandag og ser om de fortsatt har bladet inne, hvis de har det inne kjøper jeg det.

PS: Jeg kjenner de som jobber på Outland i Stavanger, så jeg skal nok prøve å få overbevist dem om å ta inn småbladene til meg. ^_^

Opprinnelig skrevet av Agahnim@25.09.2004, 18.59
PS: Jeg kjenner de som jobber på Outland i Stavanger, så jeg skal nok prøve å få overbevist dem om å ta inn småbladene til meg. ^_^
108221​
Du får skaffe til meg også da, så vil jeg være evig takknemlig. :tommelopp:

De fikk inn bladet på Outland igår, jeg har lagt det av. Stikker sannsynligvis innom imorgen og kjøper det. Hvis de har flere eksemplarer kan jeg nok skaffe et til deg også, thagen.

Takk for det, men det vil ikke være nødvendig. Fikk en kamerat som bor i nærheten av Stavanger til å skaffe et til meg. Får det sannsynligvis i posten på Tirsdag. :tommelopp:

Is it neat?

Jeg vet ikke om de har flere inne, men jeg kan sjekke.
Jeg har ikke fått lest bladet enda, kjøpte det for et kvarter siden.

Jeg var innom Outland og sjekket. De hadde kun tatt inn et eksemplar, men jeg har bestilt enda et til deg, philantropist. De hadde ikke flere eksemplarer der de bestilte det tidligere, men Jon, daglig leder, skulle ringe litt rundt og sjekke. Jeg får tilbakemelding via e-post så fort han vet noe mer. :kos:

Ja, jeg har lest det ferdig. Vil dere vite noe eller vil dere heller lese det selv?

Den går fra når Snake blir hentet fra hjemmet sitt av soldater til han overhører de to vaktene når han kravler i ventilasjonsjakten. Det er veldig små forandringer i dialogene og alt er veldig likt spillet. Jeg antar at de kutter vekk ting som "If you use auto-fire I'll know." og "You'll find her codec-frequency on the back of the CD-case.", siden dette er en tegneserie, ikke et spill, men det første bladet er ikke så langt. Jeg gleder meg til å lese kampen mellom Ocelot og Snake. ^_^

Har ikke peiling, men litt kjapp googling burde kanskje fikse på det.

Edit: Etter å ha vært inne på utgiveren's hjemmeside fant jeg ut at det er mulig å bestille de 6 første bladene derifra, det koster $32.94, jeg fant ingenting om hvor mange blader som kommer.

Edit2: Jeg har forresten betillt de 6 første bladene fra IDW comics nå, så når jeg får det første bladet i posten kan jeg sende det til deg, philantropist, med mindre du bestiller derifra selv, hvis det er tilfellet har jeg et blad til overs hvis noen andre vil ha det.

Tror ikke jeg kommer til å bestille derifra, så du kan godt sende bladet til meg..Bare si ifra når du får det, så sender jeg deg adressen.