MGS tegneserie

#44
Leste nettopp gjennom første bladet nå, og jeg er fornøyd. Funker bra som tegneserie, og det er kult at vi får se ting vi ikke fikk sett i spillene. Det at de hentet Snake i Alaska f.eks. Det håpet jeg vi fikk se i Twin Snakes.

Kult av deg å skaffe bladet til philantropist, Agahnim. :tommelopp:

Må gjøre mitt beste for å skaffe de neste bladene. Hvis ikke Outland tar inn fler nummer, så blir jeg vel nødt til å bestille rett fra IDW Publishing jeg også.
 
#45
Det koster ikke mye å bestille fra IDW Publishing, jeg betalte 250,- for de seks første bladene og da får jeg dem i posten med en gang de blir utgitt i statene.
 
#46
Jeg fikk min første pakke fra IDW-publishing idag, den inneholdt de to første bladene - signert. ^_^

Jeg tenkte jeg nå kunne sende det bladet jeg kjøpte på Outland til deg, philantropist, men jeg lurer litt på hvor mye portoen vil koste. Skal sjekke det imorgen. Du må uansett få satt inn penger på kontoen min, 42,- pluss porto. Jeg sender deg en PM med kontonummer, så regner jeg med at du svarer med adressen. Jeg kan få sendt bladet til deg så fort pengene er på kontoen min. (Jeg er blakk.)
 
#47
Har funnet ut at jeg skal bestille rett fra IDW jeg også. Men jeg lurer på om jeg skal gidde å få de signert eller ikke. Kris Oprisko, hvem er det? Hideo Kojima ville vært bedre. ;)
 
#48
Ja, det er signert av Kris Oprisko, hadde vært usannsynlig mye fetere hadde Hideo Kojimas signatur preget bladene mine.