MGS: Twin Snakes

Har nettopp fått meg Metal Gear Solid: Twin Snakes (som er en remake av det originale MGS spillet PSOne for de som ikke visste) og jeg har nå nettopp tatt Revolver Ocelot og Baker har dødd. Hva nå?
Alle sier jeg skal Codece Merlyn (eller no, husker ikke navnet) og at hennes frekvens star bakpå "package". Hva slags "package"? Hvor får jeg den?

Kan hende jeg spør om mere i denne tråden, så stay stuned :ler:

Hehe, mange som misforstår denne. The Package er faktisk spillcoveret til Twin Snakes. Se bakpå coveret, så får du se Merryls kodeksfrekvens.

D

Deleted member 91

Gjest
I mine dager gjettet jeg meg faktisk fram til kodec-frekvensen. Hah.

Fikk tak i koden. Skal opp til 1. etasje og lete litt rundt tror jeg.
Noen som vet hvor jeg burde lete? :p

Opprinnelig skrevet av Baronen@04.01.2005, 19.58
158250​
Egentlig er ikke det så veldig vanskelig, det er bare å ta en opp om gangen+ at det ikke er altfor mange å gå igjennom

Variabel. Er ikke sikker på hvor du mener, men er ikke sjarmen i ett spill å finne litt ut selv og :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Ghaz@04.01.2005, 20.03
Variabel. Er ikke sikker på hvor du mener, men er ikke sjarmen i ett spill å finne litt ut selv og :tommelopp:
158253​
Jepp, enig med deg der.
:tommelopp:

har du ikke runda det enda altså? :p har orginalen og har runda det sikkert 30 ganger, så det var ikke akkurat no problem å runde twin snakes for mg :kul:

ok...det er et drit bra spill da....nydelig graffik

Opprinnelig skrevet av Ghaz+04.01.2005, 20.03-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@04.01.2005, 19.58
158250​
Egentlig er ikke det så veldig vanskelig, det er bare å ta en opp om gangen+ at det ikke er altfor mange å gå igjennom
158253​
[/b]
Var nettopp det jeg også gjorde. Konami gjorde det samme på Metal Gear Solid på PSX.

SuperPewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-

HIASHEIHEIAEHAHEISEHASIEHIASh

LOl gut U 4 EvA iN da SUperoS eller! DuperOS
LOL ROfl MaO PingG PinG :tommelned:

Back on topic igjen.....men denne gang trenger JEG litt hjelp.
etter Revolver Ocelot skal jeg igjennom no laser greier for å komme til Dr.emmerich (Otacon) men hvordan komme seg forbi laserne? trenger jeg noe infrarødt? eller bare sigarettene til Snake?

Det er mange måter å gjøre det på. Du kan bruke thermal goggles hvis du har funnet dem eller sigarettene. Du kan også skyte ut kontrollenhetene til laserstrålene som skal være nede til venstre. Eller du kan skyte brannapparatet slik at du kan se strålene.

Jeg har nå kommet KANSKJE EN SPOILER: til Vulkan Raven. Noen gode tips på og slå han? Jeg gjemmer meg neddi det lange hullet og skyter "Gunneren", men det tar sinnsykt lang tid...