MGS3 [PS2]

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jepp, selger altså denne:

Idag ryddet jeg rommet og gjett hva jeg fant. En helt splitter ny MGS3, uåpnet! Jeg som trodde at den var borte vekk. Nå har jeg to stk av den, og selger denne!



Vi kan vel starte på 150 kr tenker jeg meg, hvis ikke det er så ille? Kom med bud eller klem, eller bytte greier! Hvis noen klarer å sette meg opp på en date med SHDR så er denne din! FREE!!!
 
#3
Oi. Jeg er hypp, men blakk for tida.
Hvilke konsoller har du som du?
[/b]
Yo!

Jeg har PS2, N64, NES, SNES & PSP

Kunne faktisk kanskje tenkt meg noen spill til nes, Megaman? Du kan jo bare spytte ut noe, kanskje jeg liker det ^_^
 
#4
Jeg tar det til 150kr + frakt, har forøvrig et komplett Mega Man II til Nes om det skulle være av interesse. Er dog tysk utgave med tysk omslag.
 
#5
Jeg tar det til 150kr + frakt, har forøvrig et komplett Mega Man II til Nes om det skulle være av interesse. Er dog tysk utgave med tysk omslag.
[/b]
Hvis ingen byr fram til imorgen, så sender jeg den med engang! Sender da kontonr og alt på pm :)

Tysk Mega Man var litt kjipt, skal vurdere det.
 
#8
RIP, du nå nok vente litt. Tror jeg fikk bud av DarkDog, han har ikke sagt noe enda, men han sendte mail og ville kjøpe spillet! Sender deg pm hvis han byr over deg :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.