Microsoft E3 - kl. 18:30 - Better With Kinect

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Kjedeligste presentasjonen jeg har sett på lenge. Alt for mye Kinect piss! Nintendo og Sony topper nok dette lett.

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, dette var gjennomført grelle greier. Eneste ikke-Kinect-spilla jeg kommer på i farten er Halo og Halo 4, så hva fan. Forza 4 så litt stilig ut og der har jo faktisk Kinect potensiale til å være nyttig, men ellers var alt søppel som hadde funka bedre på kontroll uansett. Kinectkraft var litt out of left field men de sa jo så lite om det atte hjælp. Noe av det Kinect Labs-greiene så litt kult ut, men det spørs egentlig om noen gidder å ta seg bryet med å implementere driten i spilla sine. Husker vagt MS bløffa med at du kunne scanne inn skateboardet ditt da de viste frem Kinect for første gang.

Ellers, stakkars alle de barna som måtte vise frem bedritne Kinect-titler på scenen, det var pinlige pinlige greier.

Nabbe

Har fin hatt.
Det der er noe av det verste jeg har brukt tiden min på. Fy faen. Har ikke ord.

Barnedritet (spes Disneyland) kommer til å selge som bare faen i statene. Ellers var alt som forventet, gleder meg faktisk litt til å spille Halo 1, og ME3.. ME3.. EA starter om en time, og da kommer det sikkert mer ME3

Trench_Rat

Sommerbildene våre
er den over nå`? streamer fortsatt på GT

edit: går på rundgang

Trench_Rat

Sommerbildene våre
hvem streamer EA sin presse shizzle

digget Hans Zimmer musakken på slutten av MW3 fremføringen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som vet hvor det er best å streame fra? Brukte gamtrailers i dag uten problemer, men ønsker noen flere gode alternativer. IGN funker f.eks aldri hos meg.

Spørsmålet jeg sitter igjen med: Hvem kom på å gjøre det allerede elendige Fable enda dårligere?

Ja, sant det. Fy faen så flaut det var å se han hest og kjerre fyren. Fotballen var heller ikke noe særlig bedre, eller alle de ungene som spilte og lirte av seg innøvde replikkerXD. Og hva med Tim Schafer? Kunne han ikke brukt ressursene på noe annet enn det Sesam spillet?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
det beste som har kommet ut fra microsoft konferansen

Det der blir så jævlig å eie. Trials HD var et av de spillene jeg spilte mest i halvåret etter det kom ut, ser frem til å eie Buggz, Kak og alle andre (utenom Alexander) i realtime nå :riffa: