Microsoft Gamer's Day 2008

Kilik

Lokal moderator
#21
Banjo 3 Trailer
Min første tanke er at det virker en smule overkomplisert, ikke det tilgjengelige familiespillet X360 sårt trenger nå.



Gears of War 2, Fable 2 og Banjo Kazooie kommer i november.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Ærke pent å sprenge huet av Mario. Desuten er det litt som når Uwe Boll sier Postal kommer til å banke livskiten ut av Indiana Jones og Spielberg. :dry:
Sånn ellers så detta jævla fett ut og babby kan holde seg til Viva Pinata.
 
#24
Gears of War 2 gameplay

Fuckin' awesome! :D Likte chainsawbattlekonseptet, det lå i kortene helt siden teaseren hvor Fenix og en Locust battla. Herlig å se noe nytt, hvertfall. I tillegg til muligheten til å ta en locust som gissel. :wizard:
 

Kilik

Lokal moderator
#25


Noen releasedatoer:


Microsoft Game Studios

June 3: Ninja Gaiden II
August 19: Too Human
September: Viva Piñata: Trouble in Paradise
October: Halo Wars
November: Gears of War 2, Fable II, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts


Alan Wake ryktes å være et 2009-spill nå...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Alan Wake ryktes å være et 2009-spill nå...

"Hei dere, gutta, idé! Hva om vi bare konstant utsetter den mest lovende tittelen vi har, så har vi alltid et eller annet kult på horisonten, så kan vi aldri få kritikk for at alle de kule spilla er ute allerede? Genialt!"
 

oma

Village Drunk
#27
Gears of War 2 så... mer lovende ut enn eneren gjorde i sin tid, sånn uten å ha spillt eneren noe særlig i det hele tatt, men GoW2 virket som noe litt mer værd å sjekke ut
 

Halky

Veteran bruker ;)
#28
"Hei dere, gutta, idé! Hva om vi bare konstant utsetter den mest lovende tittelen vi har, så har vi alltid et eller annet kult på horisonten, så kan vi aldri få kritikk for at alle de kule spilla er ute allerede? Genialt!"
Kommer ikke Alan Wake ut til PC også a? Mener det gjør det, og da er det jo ikke bare på 360 det blir forsinket.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Ingen bryr seg om PC gaming.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Gears of War 2 så... mer lovende ut enn eneren gjorde i sin tid, sånn uten å ha spillt eneren noe særlig i det hele tatt, men GoW2 virket som noe litt mer værd å sjekke ut
Atte ... Hæ? :huh: Det ser jo nesten klin likt ut eneren (bra, altså), og gameplayet var jo nesten identisk, bare med et par nye manøvre. Kult at du gleder deg og sånt altså, men jeg får det ikke til å stemme at du syns dette så dritspennende ut og GoW ikke noe særlig. Da kan du ikke ha sett en eneste trailer av det første.

Justin: Word.
 

oma

Village Drunk
#31
@ lolas: tenkte på gameplay, større områder flere fiender og generelt mye mer ting som skjer i bakgrunnen en enern - men ja, en veldig grunn uttalelse da jeg ikke har spilt enern mer enn to timer ca. Blir eneren mer intens i lengden?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Det inntrykket jeg fikk av den GoW2-videoen var at området var minst like begrensa, og selv om det helt sikkert blir større kamper etter hvert med flere fiender og sånt, var det jo bare de to plattformene på de hammerkjerrene man kunne bevege seg på i traileren. Locustene som løper rundt i bakgrunnen, og er nettopp det, bakgrunn, og ser ikke ut til å reagere på at du skyter på dem.

Eneren anbefaler jeg fortsatt på det varmeste, og var lett et av mine favorittspill året det kom ut. Råfestlig i co-op, dritbra pacing slik at det innføres nye og spennende elementer når du blir vant til det, og tilnærmet perfekt lengde. Også er det en ganske habil multiplayer atpåtil.
 
#33
Hva er egentlig dealen med GoW og det ræva hostsystemet? Det at spillerne lagger sånn 0,0002 millisekunder i forhold til Hosten som gjør ham jævla overpowra hvis han er god.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Uten at jeg har så særlig mye peil, så har jeg forstått det slik at det er sånn ting som er grunnleggende for Unreal-motoren og som Unreal-spillene alltid har hatt (som er grunnen til at de ikke gidder å endre på det). Og ja, det er noe sånt som at istedet for at maskinen din sender ting til hosten og sier hva den syns, er hostmaskinen überkommandant og alle andre maskinene må adlyde den, så spillerne må selv sikte litt foran motstandere avhengig av tilkoblingshastigheten og sånn. Ganske jævla homo for pr0gamin'-faggots, men folk flest bryr seg nok ikke altfor mye. Jeg var ihvertfall ikke sinnsykt plaget av det når jeg spilte med SG-ere, men det varierer.