Microsoft - skjekke om PCen din er god nok !

#1
Husker engang i tiden at Microsoft hadde en webside som kunne "teste" maskinen din mot forskjelige spill, man valgte spill fra en liste og så trykket på test og websiden fant ut om maskinen din var bra nok. Jeg har prøv diverse google søk for å finne denne siden igjen men klarer det ikke. har noen adressen?








nei jeg orker ikke å instalere spyware infiserte "gratis" benchmark programer, scoren 214 i 3D aquamax sier meg igen ting.
 
#3
Takker og bukker



SÅ KLART VIRKER DEN BARE MED IE6 :tommelned:



Laptoppen min og BF2


 
#4
Hmm. :usikker:

Det er absolutt ingenting som skjer når eg trykker på Start the Windows XP Game Advisor.

Ja. Eg har prøvd forskjellige nettlesarar og skrudd av og på pop up-blokker.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Den greia suger kraftig hest og da. I teorien en god ide, men det er jo det samme som å stole på specsa bak på spilleska.
Hvis det stemmer betyr det feks. at man glatt kan kjøre Morrowind på en P3 500 MHz med 256 meg ram og et 32 meg skjermkort. :rulleøyne:

EDIT: Testa om jeg kan spille SA og fikk denne beskjeden: Sorry, but your computer is not sufficient to play Grand Theft Auto: San Andreas.
Lurer på hva det var jeg brukte store deler av helga mi på satt godt over medium settinga da... :ehm...:
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Ava: ActiveX må være installert.

Laptoppen min og BF2:



Ser ikke helt ut til at den klarte å registrere hvilket grafikkort jeg hadde, men likevel konkluderer den med at jeg har bra nok... Til opplysning har jeg Mobility Radeon X700 med 128 MB VRAM. Får vel prøve demoen og dømme selv...
 
#7
De finner ikke ut visst jeg tilfeldigvis hadde en rippa utgave av Windows XP? =D

Tror det gikk bra :

:trollmann:
 
#8


Virker svært usannsynlig. Kan ikke ha på så veldig god grafikk på spillet på min data.

(unnskyld for det svære bildet) :flau:
 
#10
Den testen er ikke riktig god. Ifølge den har jeg et Radeon 9000 kort, mens jeg egentlig har 9200. Speedometer var derimot ganske nøyaktig, den var fire kbps feil. (har 1024kbps, den sa 1020 kbps)
 
#20
Noe i det du sier der Aqahnim..

så du kaller meg soss? ikke normalt for en som aldri har brukt over 800 kr på klær..

ble du medlem bare for å si det eller? 5 minutter etter at du hadde blitt medlem så skrev du det innlegget lissom.. bra start ;)