Midnight Club: Los Angeles

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Utvikler: Rockstar San Diego
Utgiver: Rockstar Games
Sjanger: Racing
Spillere: 1 - ?
Utgivelse: 24/10-08
Plattform: PS3, X360

I denne utgaven av Midnight Club vil man befinne seg, som tittelen sier, i Los Angeles som er noe bedre egnet for et slikt spill enn diverse andre byer i verden. Rockstar bruker selvfølgelig RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) motoren, som imponerte mange da GTA IV kom ut og hvis vi skal tro på IGN så har de klart å imponere like mye med Midnight Club. Vi vil nå få oppleve dag og døgnsykluser der rushtrafikken slår inn på morningen og ettermiddagen, mens det roer seg om kvelden og natta. I tillegg til et flott kart vil du få en GPS som viser rivaler, race, osv. Du vil som i GTA IV få en mobil som vil fungere som en meny.

Ikke nok med at det finnes en rekke moduser, men du vil også få oppleve å måtte ta et race for å komme først til et race (startstreken ja). Styringa er "tilfredstillende" med forskjeller mellom modeller og merker. Skade på biler er ikke noen stor nyhet innen bilspill nå for tiden, men hva med å fikse skadene? Rockstar har valgt å gi deg to muligheter: du kan enten velge en hurtigreperasjon der du får gamle søpledeler satt på bilen din eller då kan du velge å kjøre hele veien til verkstedet for å få nye deler.

Siden man skal ha mulighet til å sitte inne i bilen mens man kjører, med godt modellert interiør er det enda stiligere at man skal få mulighet til å bytte ut masse deler fra seter og ratt til fargen på dashen. Noe annet som nytt er at du nå har et rykte. Du vil få poeng etterhvert som du kjører , noe som igjen vil åpne opp nye ting. Dette spillet klarer nok å gi Burnout en real utfordring.



Kilde: IGN
 
#2
midnight club L A

Har akkurat fått Midnight club LA i posten,:D trudde jeg,
Men fy flate for et dårlig spill, trudde ikke finnans krisa hadde rukket å nådd til detta spillet men joda.
Hadde ikke tenkt meg at rockstar kunne lage et så dårlig spill i 2008? fy flate.
IKKE KJØP DETTE. JEG HAR ET TIL SALGS. D;:kvalm::mad:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Har du lyst til å utdype litt om hva som gjør det så dårlig? En manns søppel er en annen manns skatt, etc..
 
#4
Hadde vært kult om du sa hvorfor det var så dårlig. Er det vanskelighetsgraden du ikke liker, eller... ?

Fortell.

Jeg husker jeg fant nummer to i denne spillserien svært underholdende på sin tid. Var veldig avhengighetsdannende med de stadige vanskeligere og vanskeligere løpene samtidig som prosentene i lagringen din tikket avsteds. Jeg tror det er et av de få rene bilspillene jeg faktisk har klart å kose meg med.

EDIT: Argh, Buggz.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Mitt tips er at det er litt for vanskelig for babby, noe som forsåvidt er poenget med Midnight Club. Jeg veit jeg skal prøve å få testa det ganske snart, må bare gjøre meg ferdig med Dead Space først. Hoppa over treeren og DUB Edition og det der, men storkoste meg med de to første spilla. Til tross for den jævlige vanskelighetsgraden.