Min Final Fantasy samling

#21
Må bare spørre om en ting, Moggy. Har du vunnet 5 ganger på rad i Lotto eller har du bare en knakanes god jobb?
[/b]
Haha! Ingen av delene er jeg redd. Er bare veldig flink til å bruke studielån på såkalte "tulle-ting" som dette. Har full jobb ved siden av så studielånet kommer som en bonus på toppen liksom. Og har samboer å dele utgifter med så det hjelper litt det. Pluss at jeg har lært meg å overleve med kun de nødvendigste tingene i livet... Uten at jeg skal forklare det no nærmere.. hehe
 
#25
hvorfor har du en landa x-wing med åpne vinger, alle vet jo at den lukker vingene når den går inn for landing :rulleøyne:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#28
Glemte bilde av nøkkelringen min.. Cloud på en chocobo :p

[/b]
Hva slags bil har du?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Porsche Limited Final Fantasy Edition, såklabbert.
 
#30
Porsche Limited Final Fantasy Edition, såklabbert.
[/b]
Haha! Det hadde vært no! Er en Mazda MX-5. Men skal kjøpe meg vinterbil til høsten.. MX er ikke no særlig å kjøre om vintern. Vinterbilen skal lakkeres svart, ha FF-dekaler og grønn neon.. Mako vettu.. lol :p
 
#31
Moggy-Loggy: Kan jeg få komme og bo i det rommet ditt? Jeg trenger ikke røre noe som helst. Bare.. være der :)
 
#33
Jeg bukker dypt for din mektige samling! Men jeg ble på en måte litt overrasket når jeg leste den første posten din at du har en kjæreste... Av en eller annen grunn har jeg det for meg at det ikke er mange samlere av ditt kaliber som har det.

Good for you!
 
#34
Kanskje han holder henne i sjakk med et eget Sims Collectibles-rom? :p

Uansett, dyp respekt (ikke sånn w0lla-resspekt. Men sånn annen, spillenerd-respekt :) )
 
#35
Jeg bukker dypt for din mektige samling! Men jeg ble på en måte litt overrasket når jeg leste den første posten din at du har en kjæreste... Av en eller annen grunn har jeg det for meg at det ikke er mange samlere av ditt kaliber som har det.
[/b]
HAHA! Vel, sannheten er faktisk at jeg starta ikke å samle før vi hadde vært sammen litt. Og heldigvis har hun ikke forlatt meg pga det i senere tid heller. Hun visste jo jeg var litt "spillete", men ikke at jeg hadde tenkt å samle på det.. hehe.. Så det er trikset folkens :rulleøyne:
 
#36
Respekt. Det må jeg bare si. Du har virkelig lykkes :totomleropp: