Min mening om EverQuest 2.

Hurra for Yetipants!
Og Raziel vi gamere er en nasjon grunnen til at netsen alltid et eller annet spill får klager er fordi vi liker forskjellige ting. Og Everquest 2 sin oppgave er å underholde oss, vi betaler det for det. Jeg trodde de hadde lært en del fra eq.
Og siden vi som en nasjon betalte for det og gleda oss kan vi klage til hverandre for og bli sikkrere, og få ut aggresjon over vår egen skuffelse.
I sal vill det alltid være kunder og selgere, men nesten alltid er det mer kunder en selgere på en måtte et slags demokrati.
Pointet mitt er at vi har rett til og klage det er noen ganger sunt!

Ikke for å klage (jo, egentlig; jeg er en hvine-gutt av dimensjoner) men du må da kunne lære deg litt bedre tegnsetting? Jeg ble helt frustrert av siste delen av innlegget ditt, og strevet litt med å få med meg innholdet. Dog, er jeg veldig enig i innholdet. Fint poeng. :)

Jeg liker Everquest 2 bra. Har sjeldent tid til å spille mer en 2 timer I strekk, men synes det er morro uansett. Når det kommer til grafikken, så liker jeg den kjempebra; Men har satt alt ned til minimum for å slippe hakk.

Smooth gameplay over grafikk anyday lizzm.

Har nå ikke kommer så langt oppi levelene ennå. Er bare level 15 summoner\7 artisan, men jeg merker at soloing er vanskelig, og tidkrevende. Gjør ikke meg så mye, liker grupper mye bedre jeg. Pickup groups er allrighte. Når man har spillt en time ilag bruker man som regel å spille bra sammen.

Synes EQ2 er svært underholdene.

edit: 1x skriveleif.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@11.12.2004, 17.26
Ikke for å klage (jo, egentlig; jeg er en hvine-gutt av dimensjoner) men du må da kunne lære deg litt bedre tegnsetting? Jeg ble helt frustrert av siste delen av innlegget ditt, og strevet litt med å få med meg innholdet. Dog, er jeg veldig enig i innholdet. Fint poeng. :)
147715​
Den er grei vettu, skal prøve men kan ikke love noen ting :tommelopp: