Mine Pokemon får alle gutta til bakgården.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#1


Er du den stolte eier av den nyeste versjonen av et spill beregnet på de prepubertale masser, og har lyst til å snakke om det? Da er dette tråden for deg!

Kort sagt tenkte jeg at det kunne være kjekt med en tråd for å organisere kjemping med, og bytting av lommemonstre. Jeg har selv nylig plukket det opp igjen, og storkoser meg med å lage et nytt, håndplukket lag av skapninger, nå som jeg har tilgang til både global bytting, pokeradar, svermer, etc. Og nå vil jeg prøve laget mitt mot deres!


Jeg benytter meg forresten av en database lagd av goons fra Something Awful. Den er kvalmende komplett, og full av all infoen du kan noensinne komme til å trenge.

Da gjenstår det å si at vennekoden min er 1976 7959 3516, og jeg har dessuten veldig lyst på en Seel, hvis du har. Kontakt meg via PM eller MSN eller Steam for morsomme tider.

Jeg kommer kanskje også til å holde en liste over vennekoder i denne posten etterhvert.
Snurr film!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Ikke sett noe fra Pokemon på lenge og må si at de 100 nye ikke var noe spesielt tøffe i det hele tatt. Men no more partypooper. Har plukket opp Pkmn Gold og fortsatt fra hvor jeg slapp. Fanga 107 ulike! :O
Don't ask how, dere blir bare skuffet.
 
#3
Har fanget 487 av 493 Pokemon på Diamond. Med unntak av de tre nye event Pokemonene så mangler jeg bare Entei, Jirachi og en til jeg ikke kommer på akkurat nå. Kan tilby det meste så lenge det ikke er av den sjeldne varianten, med unntak av Articuno, Melfes og en klonet Deoxys som jeg har to av.

Om noen kjempe mot meg så bare send en pm. Sender deg en GungHo.

Kode: 4510 6981 1659
 

epp

firm and correct
#4
Jeg trenger følgende standard pokémons: Chikorita, Cyndaquil og Totodile.
Og event/legendary: Phione, Manaphy og Jirachi.


Kan godt bytte bort legendary's som Uxie, Mesprit, Azelf, Cresselia, Dialga, Palkia, Giratina, Heatran, Regigigas eller Mew (alle legit.) for de pokemonene jeg søker. Har også muligheten for tradebacks.
 

epp

firm and correct
#6
Jeg er klar.

Øyy! du er på. Trenger du fortsatt Entei? Du skal få den, men da får du frye opp nu..