"Mine Super Smash Bros. Brawl-brett, la meg vise dere dem"

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Velkommen til Spillegals Super Smash Bros. Brawl brettdelingstråd!

Når du har laget noe fint i Stage Builder-en, hvorfor ikke la resten av oss teste det?

Alle som har Brawl bør registrere seg hos http://brawlstages.com/. De har en veldig kjekk tjeneste hvor man kan laste opp banene sine og la andre laste dem kjapt og enkelt ned igjen. Men vi her på Spillegal har kanskje litt interesse av å se hverandres, så etter du har lasta opp et brett på Brawlstages, kopier download-linken og url-en til preview-bildet og post her (uten mellomrom:

[ u r l = " D O W N L O A D - L I N K " ] [ i m g ] B I L D E L I N K [ / i m g ] [ / u r l ]

Gjerne oppgi litt generell info, for eksempel:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Størrelse: Liten
Musikk: Luigi's Mansion Theme
Annet: To løse gulvbiter i midten, ellers "Battlefield" med stiger i midten og to store objekter på bakken.




Størrelse: Liten
Musikk: Yell "Dead Cell"
Annet: Piggete gulv, horisontalt bevegende platformer nede og vertikalt bevegende på sidene. "Pariserhjul" i midten og spawning-platformer i hvert hjørne.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis du bare har et snapshot du vil vise fram så vil vi gjerne se det og. Last opp med Brawl snapshot Decryptor og lim inn bildeadressen i -klammer, evt. som thumbnail via Imageshack.

For de som lurer legger bildene dine seg i [B]private\wii\app\RSBE\al[/B] på SD-kortet ditt. Brett legger seg i [B]private\wii\app\RSBE\st[/B], og det er selvsagt der du legger de nye bretta du laster ned også.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Har ikke testa dette no særlig, men to baner er det nå blitt. Begge er mest rotete dill, men men. Sikkert noen som vil leke seg med dem. :ehm...:

Ruined crap


Eh
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
En idé jeg fikk. Ganske enkelt oppsett, får se om den er noe gøy å spille på når folk kommer hjem fra ferie og vi blir litt flere. I mellomtida er det bare for dere å prøve:



Størrelse: Liten
Musikk: Step: The Plain
Annet: Ganske enkelt løst gulv, spiker under og stiger over å klamre seg til når det ikke er mer gulv igjen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#4
Stilig ide må jeg si. Kan ikke vente med å leke meg i Stage Creatoren.