[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Jeg tror jeg enten er for gammel eller for ung .. eller noe til at jeg takler det spillet der ... hele grafikken får meg til å tenke bare ... "off krise" .. og etter de få filmene av det jeg har sett tror jeg ikke jeg har gått glipp av noe ... om det er noe super revlusjonerene i det spillet må folk gjerne rette meg .. men men ..

Dere for si i fra når de har lagd en "real life grafikk mods" så kan jeg sikkert joine serverene deres hehe
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Du er ikke helt gira på Lego, så du er nok litt bortafor segmentet det er retta mot uansett
 
Jeg har spilt igjennom første av tre vanskelighetsgrader med junior nå, og det er en top nice Diablo klone å spille med barna. Det er en difficulty spike på sistebossen, man må kunne time å rulle igjennom angrep ala Souls noe man ikke har behov for i resten av spillet og som guttungen slet med, men vi klarte det etterhvert. Vi er begge klare for å fortsette på neste vanskelighetsgrad og vi har fått med både kona og niesen vår på gjesteopptredener, noe som går fint da man kan finjustere vanskelighetsgraden på hvert brett for å påvirke nivå på fiender som igjen påvirker nivået på drops.
For gjesteopptredener kan man enten lage en ny figur eller klone en eksisterende. Det er en temmelig snedig måte å la de som er gode i spillet hoppe rett inn så langt hovedspiller har kommet, eller man kan gjøre som guttungen og passe på og oppmuntre foreldre som er n00bs og trenger å ta ting fra begynnelsen <3
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nå er det en mindcraft serie på netflix .. prøvde å se en episode men .. nei ... jeg takler ikke grafikken...
Tror ikke en barneserie som er en cash grab spin off er det som skal selge deg inn i spillserien.

Spillet er tilgjengelig for alle i både enkle konsepter, kreativitet og grafikk. Jeg tenker sånn at lav, gjenkjennelig grafikk er en glitrende måte å få folk inn i spillet på. Man skjønner hva som kan bygges på hverandre pga blokker, etc.

Tenk lego.

Jeg personlig elsker det, er en herlig avslappende aktivitet som ikke krever noe annet enn litt tid og en idé
 

Lodin

Der Waaaah
Ja, det er Akira Toriyama, mest kjent for Dragon Ball som står for eller har inspirert designet til begge spilla.

Og det at du går etter fåkkings Blue Dragon og ikke Dragon Ball sier litt om hva slags poser du er. :woomy:
 
Har aldri sett noen dragonball spill som er verdt å spille i mer enn 2 min ... derfor Blue Dragon var det første jeg tenkte på som faktisk var på hele 4 dvder .. men om man samlet alle spill filene så kunne man krympe spille ned til rundt 14gb fra 27 gb.. med en litt funny bieffekt at alle monstra var synlige i stede for at de poppa opp fra intet som i pokemon..