Minimalistdetektiv Tar i Mot Nye Saker!

#1
Detektivbyrå: Minimalistdetektiv Aleks

Jeg vet ikke om salg av tjenester går her, men jeg har i hvert fall besluttet å starte et detektivbyrå som skal drives over internett. Jeg tar i mot alle former for saker og henvedelser. Eksempler på ting jeg kan gjøre er for eksempel å finne ut om din hemmelige forelskelse liker deg tilbake, hjelpe deg med å få noe vekk fra internett (f. eks. et fyllikbilde på Facebook), skrive beskrivelser for produkter i din nettbutikk og mye mer!

Når tjenesten er utført så overfører klienten betalingssummen til min PayPal-adresse (Alekskudo@gmail.com). Anbefalt sum for det gjennomsnittlige oppdraget er 10$ (rundt 60 kroner). Er du ikke fornøyd, lar du være å betale.

Jeg tar i mot alle henvedelser på PM eller på Alekskudo@gmail.com. Jeg vil deretter kontakte deg innen 48 timer om oppdraget blir aktuelt for meg å utføre.

Alle oppdrag blir behandlet profesjonelt og med full konfidensielitet.

Testemonies:

"Detektiv Aleks reddet katten min ned fra et tre. Han er the real thing." -- Kristian (Elev)

"Detektiv Aleks har vært til stor hjelp. Han har blant annet hjulpet meg med nettbutikken min og hjulpet meg med sangtekstene mine. Utrolig flott fyr, og en enda flottere detektiv!" - Andreas (Musiker)
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#2
Jeg gjør akkurat det samme, bare litt billigere.
 
#3
Med fare for å virke frekk.... Er dette heilt seriøst ?
 

sheriffen

humre humre
#5
Jeg har et par oppdrag til deg - men bare om du er en alkoholisert, kjederøykende frakk-og-fedora-kledende detektiv.

Hvis du kjører Derrick-stilen er det også akseptabelt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Kjæresten min har to katter som jeg ikke vil ha. Kan du snike deg inn, drepe dem, og få det til å se ut som en ulykke?
 
#7
Helten din er Hitler og du klarer ikke å denge dem selv med en planke ?
What would Hitler do, det er spørsmålet du bør stille deg selv.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Hitler var glad i katter og alle andre husdyr. Mente de skapte ro i sjelen og sånn.
Men neiiida, sånt nevner man aldri i all propagandaen om ham.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Helten din er Hitler og du klarer ikke å denge dem selv med en planke ?
What would Hitler do, det er spørsmålet du bør stille deg selv.
HEHE MEN DU HAR EN SÅNN SKUMMEL DØDNINGHODEMANN KAN IKKE DU DREPE DEM MED DE SKARPE TENNA DINE?!!!


In other news: Hold kjeft, Dirty.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Kanke du bare bruke dine trettentrettisju piratskillz'a?
 
#14
Det finnes ingen modchips\custom fw eller annet til PS3, så uansett om noen hadde dumpa en br - iso av spillet så hadde det ikke vært noen måte og få spilt det på.
Enn så lenge.