Minty fresh er tilbake!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Spoilertaggen funker i Safari. Det har vel aldri vært en browserspesifikk funksjon, men heller skinspesifikk (hvis det er et ord).

En liten ting til:

 
#22
Akkurat sånn ser det ut her og. Bruker IE og Minty Fresh.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
Samma tingen i FF, men digg å kunne bruke spoilertags. Det fungerte ikke i FF før i tida..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Spoilertag'en funker også glitrende i Opera 9.

Og ellers; kjempegreier at ting fungerer. Det er så lite som skal til for å gjøre folk fornøyde.
 
#25
den vanlige buggen med at nederste del av sidene ikke loader er også ganske irriterende.

Og, skal forumet være totalty venstre stilt? husker det var midtstilt før. Kan komme med bilder i morra, er for trøtt nå
 
#26
den vanlige buggen med at nederste del av sidene ikke loader er også ganske irriterende.

Og, skal forumet være totalty venstre stilt? husker det var midtstilt før. Kan komme med bilder i morra, er for trøtt nå
[/b]
Den buggen med at nederste del av sidene ikke loader har jeg aldri hørt om, gi meg gjerne et screenshot, så kan jeg se om jeg får fikset det.

Minty fresh har alltid vært venstrestilt.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#27
Kan ikke forumet presses litt mer sammen? Ser så mye penere ut med litt rom på sidene. Gjerne en ramme eller noe før bakgrunnen også.
 
#29
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
Glem Minty. Spillegal 2006 er tilbake :D