Minus og stryk

Jeg må nok desverre dele ut en minus til Simpson fan.

Vi avtalte den 26. april at vi hadde en deal, men jeg fikk ikke pengene og spillet jeg skulle ha før den ellevte juni. Han brukte lang tid hvor han ikke oppdaterte meg på handelen, og når jeg maste på ham hadde han glemt hele avtalen. I tillegg ba han om enda mer utsettelse på pengene (som var 120 kr), og jeg godtok det. Vi avtalte "utsettelse" til 6.juni, men jeg hadde ikke pengene før 11... sorry buddy, handelen gikk i orden til slutt, men kan nok ikke anbefale dette videre.

Tror faen meg sati har svindla meg for 300 kr, har ikke fått ds spilla enda og det har gått ca en uke siden jeg overførte pengene. Og han er ikke på msn.

Har dog bytta med han før så lurer på hva som har skjedd?

Fortsatt ikke fått noen spill av sati, og han bare ler når jeg prater til han på msn.

Fik nå endelig spilla av Sati, tokk bare 2 og en halv uke. Så han får beholde minuset jeg ga han.

Wtf, gamle poster kom automatisk opp her. Hmms, jeg svarte at jeg tilslutt fikk spilla men det tokk lang tid. Så blir ikke minus. Kan noen slette de gamle postene?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Noe av poenget er at de skal tas vare på for at man skal kunne sjekke begrunnelsene. :) Men nå har jeg flyttet over alt som gjaldt den handelen, så da er det dokumentert ordentlig.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Stryk til Sati for å være en upålitelig sleiping om inngår avtaler med folk og så trekker seg fra dem uten å si ifra. Avtalte med han for over en uke siden å selge en NTSC PS2Slim for 500,- inkl. frakt som jeg måtte legge ut 103 kroner for en SmartPost-pakke til. Sati ville at jeg skulle sende pakken når han gav meg en kvittering for at pengene var overført, slik at han skulle få den fortere. Så gikk det over en uke uten at jeg hørte noe mer og uten å få tilsendt penger, og Sati har verken svart på PM eller nå i kveld på MSN. Anbefales ikke å handle med. PS2-en kan jeg få solgt til noen andre, selv om den ikke er så lett å få solgt og jeg nå trodde jeg endelig hadde blitt kvitt den, men 100-lappen for emballasjen må jeg innse å ha tapt.

EDIT: PS2-en er nå solgt.

CockMcBalls

El Sabor Professional
JohannesN får en minus. Jeg har mitt spill 5 dager etter at du sitter og spiller på det jeg sendte deg? Og det kommer i ræva innpakning i tillegg? Ikke mye å skryte av her nei.