Misslykkede julegaver

#1
Har du fått noen elendige julegaver som du rett og slett ble skuffet over?
Da vet jeg hvordan du skal få poengtert at dette ikke aksepteres, og dermed få økt sjangsene for en bedre gave neste år.

Send dem til meg, og jeg vil sende ett takkekort tilbake som forteller hvor fucka gaven din er!

Jeg må jo selvfølgelig betale en symbolsk sum, ettersom dette er del-fora for KjøpSalg&Bytte, så jeg kan mer enn gjerne betale kr1,- for din bedtrittende julegave-eksemplar.
Så en fuckings god revolution mot dårlige julegaver, og forhåpentligvis ett godt nytt år. Husk å ta med ett engangskamera eller noe, slik at du vet sånn ca hva du gjorde på nyttårsnatta :tommelopp:


Lykke til!
 
#5
*host*idiot*host*
 
#6
jeg skulle sendt deg genseren jeg fikk av oldemor. Str. 12 år, knall blå og rød. Men siden jeg har en bror på 11 så fikk han den. Men den gava kommer garantert på top 10 suge gave.
 
#7
Jeg fikk en innpakka Helnøtt av bestemora mi. Hu skulle egentlig legge i penger, men hadde glemt det. Men hu er så fattig stakkar, at det får bare være. Men artig var det lell.

Den er spist opp nå.
 
#8
Opprinnelig skrevet av roy_nor@24.12.2004, 20.09
Dårligste spøken jeg har sett på dette forumet siden jeg joinet det..
153428​
Hvordan klarer du å se forskjell mellom spøk og alvor, når du ikke engang klarer å ense forskjellen mellom meningsløs spam og innlegg som bidrar med noe? Dessuten så har du ikke så lang fartstid her uansett, så hvorfor skal jeg bry meg? Nettopp det, jeg bryr meg ikke, ettersom innlegget ditt er way off topic.

Og hvem som er idioten her skal jeg ikke uttale meg om, men det var ihvertfall ett par innlegg her som holdt seg til, som vi sier i disse juletider, den rette ånd.

God jul, på etterskudd.
 
C

Crizpy

Gjest
#10
Bestemora mi fikk 2 gaver...jeg glemte at jeg hadde kjøpt hansker, så kjøpte jeg et dyrt håndkle på lille julaften.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Bestemoren min klarte å skrive en detaljert beskrivelse av pakkens innhold på den lille "til og fra"-lappen. Spennende. Men hun klarte i alle fall å kjøpe en genser til meg som jeg faktisk likte. Ikke dårlig av ei på 60+.
 
#12
slutt og klag! En kamerat av meg fikk klær han hadde i skapet fra før av til julegave. foreldrene hans hadde bare pakket dem inn pånytt. Det var lenge siden da. UFF
 
#13
Opprinnelig skrevet av Coma2020+26.12.2004, 03.12-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@24.12.2004, 20.09
Dårligste spøken jeg har sett på dette forumet siden jeg joinet det..
153428​
Hvordan klarer du å se forskjell mellom spøk og alvor, når du ikke engang klarer å ense forskjellen mellom meningsløs spam og innlegg som bidrar med noe? Dessuten så har du ikke så lang fartstid her uansett, så hvorfor skal jeg bry meg? Nettopp det, jeg bryr meg ikke, ettersom innlegget ditt er way off topic.

Og hvem som er idioten her skal jeg ikke uttale meg om, men det var ihvertfall ett par innlegg her som holdt seg til, som vi sier i disse juletider, den rette ånd.

God jul, på etterskudd.
153895​
[/b]
Bare fordi du har vært her på forumet i 4 mnd mer enn meg burde du ikke bli så jævla høy på pæra.. Nå sitter det folk her med mange meninger om hva som burde bli sagt og hva som ikke burde bli sagt i visse situasjoner.
Feks:
Når det først er jul så skal du vel faen meg ikke begynne å klage over gavene du har fått!!
(Drar en liten quote fra GITS-SAC her for å fornærme Coma2020 ytteligere:)
"If you don't like this world, change yourself first! If you dont like that idea, close your eyes and ears and live in solitude! If you don't like that either.."


Jeg oppfatter emnet ditt som noe en drittunge på 12 år kan finne på, og noen av oss som har litt vett i skallen vet at det er tanken bak gaven som teller!!



(ehh... :svette: )
 
#14
Jeg fikk en innpakka Helnøtt av bestemora mi. Hu skulle egentlig legge i penger, men hadde glemt det. Men hu er så fattig stakkar, at det får bare være. Men artig var det lell.

Den er spist opp nå.
hehe, jeg fikk nøyaktig det samme hos min mor. jaja, hu kjøpte i det minste favoritt sjokoladen min, så skal ikke klage.

fikk et par strikkette ullsokker hos min bestemor. det kan bli dine strikkette ullsokker for en symbolsk 50 lapp...

min bestemor nr. 2 eller farmor presterte å kjøpe meg et westlife album. de er jo så populære blant ungdommen hadde hu sett på tv. takk for den besta. men det skal sies at hun helgarderte seg med et gavekort hos bennis musikk.