[3DS] Mitt Tomodachi Liv (og noen av deres)

Lodin

Der Waaaah
#1
Tomodachi Life kom ut i dag og vel, det er som folk har foreslått Sims og Animal Crossing på syre. Det har og littegrann Tamagochi i seg pluss at det merkes at det er folk som har jobba på Warioware og Captain Rainbow involvert.
Spillet starter med at du frakter inn din egen Mii, den du forhåpentligvis har brukt siden du spilla Wii og gir den en unik stemme og personlighet. Denne blir satt på en øy med en boligblokk og her flytter den inn. Øya vi snakker om her er såklart Farty Mink Island fordi det er gøy hver gang noen sier det.
Snart ber Miien deg om venner og da må man jo dra inn folk man kjenner. Og så vil de og ha med flere folk. Etterhvert åpner diverse steder og butikker og opp avhengig av disse dillerne.
Dealen er så at man ikke direkte styrer disse svina og de driver stort sett bare å promper omkring. Det som er gøy er når de blir kjent med hverandre for da slutter ting å følge din plan.

Jeg er bare ute i dag 1 og allerede har alt gått åt skogen. Her er de foreløpige deltagerne:

Det er meg! Det poengterer spillet og tydelig siden Lodin stadig vekk snakker til meg gjennom fjerde veggen og spør om hva jeg liker. Det er nesten like ille som Seaman, bare at Spock har mer behagelig stemme.


Agradula bor i et rom det konstant regner i. Han ba om nytt innventar og jeg aner ikke hvorfor han likte det for det var den billigste driten jeg fikk tak i. Han liker i det minste å sitte for seg selv å lese bøker. Og han hater Sofie.


Oblivione er løsere kledd enn jeg ville trodd. Hu ba om nye klær og det eneste for damer som ikke var ballkjoler var daisy dukes og hu elsker dem. Hu elsker og hunden jeg ga hu så hu sitter som oftest på promperommet med den.


Stort sett når jeg titter innom Kak ligger han å ruller rundt på gulvet. Nei jeg vet ikke hva faen og han kasta opp når jeg ga ham spaghetti og gele. Ikke samtidig da. Han digger i det minste CDen han fikk så det er nok no bootleg Motorpsycho.


Sofie får unnskylde om Miien ikke er helt riktig, men jeg måtte remake den via vennelista og så mobilkamera. Hu hater såklart uansett Agradula, men elsker det nye håret sitt som hu farga kritthvitt. Uansett er favorittaktiviteten å klatre opp i det lokale TV-tårnet og titte ut over de andre svina.


Fetthest sin favoritting å si er Fiseminker! Det har han lært av Lodin for de er av en eller annen grunn bestiser. Han ser aldri sånn ut, men han er en ekstremt energifull fyr som ble drithappy da jeg kledde ham som Link. The real Tingledachi Life starts here.


Kroppen hans var klar. Gud, jeg var ikke klar over hvor klar den var. Han flyr over hele øya og wheeler og dealer med alle. Det siste prosjektet hans er at jeg og Oblivione skal bli et par. Jeg aner ikke hva i faen, men når han ikke diller holder han seg inne og spiller WiiU.


Nikki var hu som styrte med Swapnote mens det fortsatt var no. Før alle de japanske pedoene tok over og sendte unger bilder av tissen sin hadde hu en stødig jobb hos Nintendo. Nå er den tjenesten nedlagt, men hu kan heldigvis leve videre og chille på øya mi.


Såklart er Jim Sterling med! Han har akkurat dukka opp og har ikke rukket å gjøre no særlig, men bare vent. Bare vent! Takk Gud for ham og den britiske dommerparykken hans.

Dette her er et mongo lite spill. Akkurat som Animal Crossing bare diller man med det max 15 minutter av gangen, men det skjer stadig noe.
Dagens vel viktigste ting var at jeg og kak og Oblivione og Agradula hadde rap battles. Skam å si, men jeg og Agradula måtte krype hjem med halene mellom beina.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Dette høres ut som det beste spillet! Er det noen form for multiplayer i denne spillen?
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Ikke som jeg har åpna opp ennå. Eneste utvekslinga jeg har sålangt er at jeg kan eksportere Phantom of the Opera-dresser til andre via street pass.
Ikke at Multi hadde fungert her uansett.
Men når to av Miiene dine blir sammen, skaffer seg eget hus og får en babby, da. Da! Da går ungen ut på brygga, venter på båten og forlater spillet ditt til noen annens brygge via Nintendo sitt Internett.
Gleder meg til å få Bone420killa på øya mi...
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Om noen ikke liker bursdagen jeg har gitt dem kan de skrive den rette her.
Om noen vil være med kan de og skrive her. Men da bør jeg ha en Mii å jobbe utfra.
 
#7
Du har faktisk datoen min rett, men ikke helt årstallet. Vet ikke hvor seriøs du var på gjettingen, eller om jeg faktisk virker så gammel. Kanskje du måtte lage meg så gammel så du ikke skulle føle det som barnerov når vi begynte å date.

Ellers virker dette ganske kult. Takk for hunden.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Oppdatering!
Kak er stusselig. Han har prøvd seg på alle damer i spillet, innkludert Molly og han feiler hver gang. Og hver gang må jeg pusle med ham og gi ham ting så han ikke er så deprimert.
Lodin og Oblivione er nærmere enn noengang og jeg liker det fortsatt ikke. Jeg hadde planer om at Miien min ble gift med Samus Aran eller Princess Peach, men tydligvis ikke.
Jim Sterling og Jonathan Holmes henger rundt hverandre hele tiden. Homofili finnes ikke i spillet, men bare se på de to da.
Agradula og Sofie hater hverandre og jeg har gjort mitt beste. Dog hadde Sofie en drøm om ham i natt, men den var bare creepy.
Weird Al liker å henge på stranda å spille gitar. Diverse Miier går å hører på ham.
Thinaran er av en eller annen grunn blitt godkompis med Waluigi. De henger sammen hele tida og det begynner å bli litt skremmende.
 
#10
Går det an å ta skjermbilder på 3DS-en? Jeg merker at jeg har lyst til å se dette med egne auge.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Tid for en oppdatering ja kanskje? Vel Reggie og Nikki er gift og har flytta inn i et eget hus. Ikke bare det, men de har en babbyjente som heter Rikki og ligner urovekkende mye på faren.
Kak driver som vanlig på med alle damer og feiler hver gang så til slutt ga jeg ham en drikk som gjorde ham til tenåring. De kan ikke gå etter voksne folk så da holder han forhåpentligvis kjeft.
Annet enn det skjer det ikke så mye, men både Thinaran og Agradula har erklært sin sjærlihet til Sofie. Jeg regner med at dette må bli dramatisk.

Her er forøvrig de nye folka:

Alle kjenner Weird Al. Såklart bor mannen som har skrevet verdens beste parodisanger på øya mi.


Jonathan Holmes er det Jim Sterling aldri kan få. Han er ellers verdens hyggeligste fyr og jobber på sinnsykehus.


Kak har fortsatt på seg hamsterdrakt fordi det er gøy, men han ville bytte lua. Jeg ga ham det hornet og han ble drithappy. Han er som nevnt nå kid siden han ødelegger spillet ellers.


Jeh, det er Molly. Hu ville være med i spillet siden hu fortsatt fanatisk spiller Sims og ville se hva som skjer i denne kvasiversjonen.


Thinaran er heldigvis relativt normal. Jeg prøver stadig å gi ham kule klær og hus, men han vi bare ha det vanlige. Og Sofie såklart.


Dette er bare en random Mii jeg lasta ned og satte statsene på bånn. Hu er utrolig døv så såklart har Fetthest lagt sin elsk på hu.


WAAAAAAAAAAAAA!!! Waluigi er en mystisk person. Det eneste jeg vet sikkert er at han ikke liker noen av de andre i boligblokka og han hater all maten jeg gir ham.


Og enda en random shitty dame-Mii fordi det trengs variasjon. Hu er en kald fisk og med mindre Batman dukker opp skjer det ikke mye.


Og nei, oerhört, 3DS kan normalt ikke ta skjermbilder, men det kan dette spillen. X og Y for øvre og nedre skjerm.
Her kan vi se Thinaran forføre Sofie og det funka faktisk. Hva gjør Agradula nå?



Og bare fordi prøvde jeg å ta en video av den fantastiske musicalen Miiene mine har øvd på og istedet ble det tidenes vprste tubb. Deal with it.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Du gav meg aldri en sjanse! :ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
:ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
 
Sist redigert av en moderator: