Mmorpg time card?

#1
Som mange andre er jeg under 18 og har verken samarbeides villige foreldre eller master card, visa. Men på en channel på wow, her om dagen hørte jeg om noe som het time card til mmorpg spill, som funker som et kontant kort til moblilen du taster in en kode og ferdig med det!
Vet noen noe spesielt om dette, hvor du kan få kjøpt det?(Helst en butikk i Norge, men kan ta meg sært med andre helst Norge)
 
#3
Det kommer sikkert WoW time cards når spillet kommer. Har sett slike kort på amerikanske nettbutikker. Det stemmer det du sier forresten. Man bare taster inn en kode, og du er good to go:D Bare velge en slik payment method når du skal mekke deg konto ;)
 
#4
Jeg regner med at dette kan kjøpes på internet, er mer i tvil om at vi kan gå i butikker her i Norge å få tak i det.
 
#5
Skal spøre om de får det på eb games, det burde de siden så populært wow er.
Men er det sån at det funker uansett hvor du kjøper det fra?
 
#6
Opprinnelig skrevet av delta zai@15.01.2005, 17.18
Men er det sån at det funker uansett hvor du kjøper det fra?
163951​
Tja, ikke uansett hvor du kjøper, men innenfor Europa burde nå gå greit, for eksempel hvis du bestiller fra Sverige eller Danmark.

Men går det ikke ann å betale med VISA Elektron? Hadde hørt at dette går.
 
#8
Jeg er avhengig at det kommer noe slikt for å kunne spille world of warcraft, så jeg håper det kommer til norge. Det finnes ihvertfall noe lignende til FFXI har jeg hørt. Et FFXI kredittkort som man fyller på penger fra vanlig bankkonto.
 
#9
Jeg er ganske sikker på at Blizzard har tatt med oss under 18 år i gruppa over fremtidige WoW spillere, så det hadde rett og slett vært idiotisk av de å ikke selge såkalte "PayEX" kort til wow....
 
#10
Opprinnelig skrevet av Xenon+15.01.2005, 23.09-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@15.01.2005, 17.18
Men er det sån at det funker uansett hvor du kjøper det fra?
163951​
Tja, ikke uansett hvor du kjøper, men innenfor Europa burde nå gå greit, for eksempel hvis du bestiller fra Sverige eller Danmark.

Men går det ikke ann å betale med VISA Elektron? Hadde hørt at dette går.
164058​
[/b]
Nei det går nok ikke. For at de skal få trekke pengene fra kontoen din hver mnd MÅ du være myndig i følge loven. Og du må ha et kredittverdig kort! (slik at det ikke kommer mnd'er der de ikke kan trekke). Et alternativt system er å kunne sette inn penger på et kontonummer, men det ville vel bli for mye stress for de! :p
 
#11
Når du skal registrere en konto, så må man taste inn kortnummer og slikt, og VISA elektron har ikke det, tror jeg. Så det går dårlig, jeg fikk ikke engang starta opp FFXI uten å ha tastet inn kortnummeret til pappa.