MMORPG

#1
Er det noen bra massive RPG-spill til Xbox, som du kan spille på Live? Kommer det noen i nær fremtid? Jeg har sett endel på videoer fra spillet True Fantasy Live Online, som visstnok ble kansellrert. (Leif?) Jeg tenker på spill som virkelig er store, åpne, og som ikke koster noe ekstra å spille på Live/Online. Anbefal også spill til PC, hvis det er noen bra der.

Nå tenker jeg på store spill, som du gjerne kan bo i hus, dra på eventyr i spillet med nettvenner. Har dere noen slike, si dem her.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@22.11.2004, 18.03
Hmm, ekke Morrowind eller nå åssen det skrives, live a? Siden det er en type MMORPG tror jeg :p
139193​
Det er ikke Live, hvertfall ikke på Xboxen. Men jeg har tenkt litt på det, er svært billig også. Er det Online på PC?
 
#6
Nei, Morrowind er kun Single Player, selv om jeg lurer på om noen lagde en MP-patch til det. Det har riktignok alle kvalitetene du leter etter, annet en andre spillere...
 
#9
Opprinnelig skrevet av Revan+22.11.2004, 18.05-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@22.11.2004, 18.03
Hmm, ekke Morrowind eller nå åssen det skrives, live a? Siden det er en type MMORPG tror jeg :p
139193​
Det er ikke Live, hvertfall ikke på Xboxen. Men jeg har tenkt litt på det, er svært billig også. Er det Online på PC?
139196​
[/b]
Eh.. var BC MMORPG?? det var vel mest single player tenker jeg.. Phantasy star online.. det fåes vel i norge det?
 
#10
Phantasy Star Online ep. I & II er nok det beste forslaget jeg kan komme med, men det, som de fleste MMORPG, koster rundt hundringsen i måneden.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Chris Rock+02.12.2004, 22.44-->
Opprinnelig skrevet av Revan@22.11.2004, 18.05
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@22.11.2004, 18.03
Hmm, ekke Morrowind eller nå åssen det skrives, live a? Siden det er en type MMORPG tror jeg :p
139193​

Det er ikke Live, hvertfall ikke på Xboxen. Men jeg har tenkt litt på det, er svært billig også. Er det Online på PC?
139196​
Eh.. var BC MMORPG?? det var vel mest single player tenker jeg.. Phantasy star online.. det fåes vel i norge det?
145328​
[/b]

Jepp, de har det på EB Games, Byporten i Oslo.
Og som de fleste MMORPG spill må du betale ekstra.

Jeg tror heller ikke at BC var et MMORPG, tror heller det var et RPG type spill.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Corrax@03.12.2004, 08.27
Jepp, de har det på EB Games, Byporten i Oslo.

er redd di ikke har det lenger. jeg kjøpte det. fett som faen fortsatt. litt få som spiller online men..