MMORPG's

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#1
Ja, dette er ikke en poll, men bare en liten meningsmåling fra min side. Det har seg nemlig slik at jeg har veldig lyst til å begynne å spille et mmorpg. Problemet er bare at jeg ikke aner hvilket... De titlene jeg overveier er: Anarchy Online, Final Fantasy XI, Star Wars Galaxies, World Of Warcraft, og det kommende Lineage II. Som det helt klart kommer frem her, så er det PC-spill jeg er ute etter(selv om jeg har hatt mighty lyst på Phantasy Star Online). Jeg er kun interresert i saklig omtale, gjerne fra spillere med erfaring fra det spillet de anbefaler. Lag gjerne en liten liste over pro's and con's(for og imot). På forhånd takk. :)
 
#2
Nå har ikke jeg giddet å sjekket på lenge men er WOW ute???
 
#3
jeg syns pso er kult jeg....
det kommer PSO blue burst til PC, for de som
ikke har GC eller xburken. tror da det er et
til PC allerede ?

du kan lese om PSO BB Her!
 
#4
Det er liten tvil om hvilket spill jeg gleder meg til når det gjelder MMORPG ... det er selvsagt World of Warcraft. Tror det kommer ut etter sommeren elller noe, håper i allefall at det ikke drøyer noe lenger. Jeg har aldri spilt noe særlig MMORPG, men skal begynne for fulle mugger når WoW kommer. I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle spille litt SW Galaxies, det er utrolig fett.
 
#5
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@09.04.2004, 03.28
Nå har ikke jeg giddet å sjekket på lenge men er WOW ute???
Nei det nok en god stund til fortsatt. men det er masse info og screenshots av det på blizzard.com :beta:
 
#6
Phantasy Star Online Episode I & II (GC) er ganske kult, men har kun spilt dette i Single-Player og Offline Multiplayer (noe som er veldig morro).

Ellers spiller jeg Final Fantasy XI Online (PC). Har vel spilt i 16 timer sammenlagt og har hatt spillet siden desember. Og som du ser, så har det i mine øyne ikke tatt helt av. Men jeg synes det er artig å ta fram i blant, og har begynnt å spille det litt mer i det siste.

Har vurdert å gå online med PSOI&II (og da også skaffe meg PSOIII og spille det online siden man kun betaler én pris for å spille begge disse spillene online). Men siden jeg også holder på med FFXI Online, så har jeg droppet det.
 
#7
Eg har ikkje spelt nkoren MMORPG enda.
Men eg går og ventar i spaning til eg får CD-keyen til Lineage II.

Nokon andre som ventar ?
 
#8
spiller for tiden lineage 2 open beta og kommer til å kjøpe det... Har du anledning så meld deg opp på open beta du også og test spillet.. Det er visuelt veldig bra, spesielt characterene.. Du kommer ikke til å finne kulere orcer enn her..
her er linken til beta versjonen
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@09.04.2004, 19.43
Eg har ikkje spelt nkoren MMORPG enda.
Men eg går og ventar i spaning til eg får CD-keyen til Lineage II.

Nokon andre som ventar ?
Du hakke fått den koden du heller ser jeg :( Det sammme gjelder også meg, jeg har selv ikke fåt den koden. Men det tokk også lang tid før jeg fikk de første mailene fra dem. Og jeg har sendt dem mange mailer om den koden uten og ha fått den enda.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@09.04.2004, 17.23

Har vurdert å gå online med PSOI&II (og da også skaffe meg PSOIII og spille det online siden man kun betaler én pris for å spille begge disse spillene online)
ja, utrolig bra at man kan spille begge på et HL ( skulle bare mangle da...)
jeg ambefaler sterkt å gå online med ep 1 og 2.
selvom jeg ikke har vært online på en god stund har jeg ikke rørt offline delen.det blir bare ikke gøy etter man har vært online.

må vell anskaffe ep 3 snart.
 
#11
Anarchy Online er det beste MMORPG på markede nå.. når det gjelder fremtiden så gleder jeg meg sykt til World of Warcraft! Everquest 2 ser også ut til og knuse det meste! Kanskje til og med WoW!
 
#12
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@09.04.2004, 21.45
Everquest 2 ser også ut til og knuse det meste! Kanskje til og med WoW!
Vi får vente å se da... WoW kommer nok til å leve litt det også da! Everquest er jo bra... Men vi får se... Vil iallefall teste WoW hehe
 

Halky

Veteran bruker ;)
#14
Jippi!! Fikk endelig Lineage II keyen min, som jeg har ventet lenge på :D Tenker jeg ska prøve det ut i morgen...
 
#15
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@10.04.2004, 02.09
Jippi!! Fikk endelig Lineage II keyen min, som jeg har ventet lenge på :D Tenker jeg ska prøve det ut i morgen...
:evil:

Har faen meg ikke fått den enda jeg. :puke:
 
#16
eve online tror jeg tilbyr en måneds prøvespilling... å de fleste andre har vel 3 dager eller no... bare å benytte seg av gratis tiden å se va du liker best...

Fullversjon av Eve - online laster du ner gratis HER...

personlig venter jeg i spenning på WoW... har hørt mange lovord om World War II online å, det har jo vært i sving ganske lenge nå da...
 
#17
Jeg har spilt Horizons en god stund nå men har gitt det opp pga spillet er noe så utrolig uferdig. Det er egentlig en beta versjon skulle en tro.

Så nå venter jeg på WOW. Håper det leverer.... :unsure:
 
#18
Jeg fatter ikke. Hvorfor er alle så hypp på et spill som er helt utdatert i alt? Vil jeg tro. Nemelig World of Warcraft. Alle velger WoW, når man kan istedet spille noe som er mye bedre, Everquest 2.

Jeg vet jeg sikter på kvalitet, og ikke noe særlig på gameplay-et. For det første så er jeg ikke noe RPG spiller. Gameplay-et er vel kansje førsteprioritet i RPG verden? Men å synke så lavt som WoW, er vel litt for drøyt.

Erik
 
#19
Selv spiller jeg Diablo 2: Lord of Destruction
...noe for dere og?