Mobile Suit Gundam

#1
Mobile Suit Gundam Artikkel

Mobile Suit Gundam Videos



Grafisk veldig imponerende. Kanskje Killzone 2 ikke er saa langt unna allikevel ?
Dette ER in-game ! Ble spilt foran en mengde folk hos Sonys Playstation Meeting.

Spillet kjorer kun paa hovedprocessoren (ingen SPEs enda) og proto-RSX. SPEsene skal brukes til spesial effekter som fysikk, vind og slikt :)
 

Kilik

Lokal moderator
#3
Positivt med in-game footage, men langt fra like imponerende som den prerendrede videoen de viste på E3. Frameraten bør også forbedres kraftig ut fra de videoene der, men med tanke på at de ikke bruker SPE-ene ennå, skal ikke det være noe problem.

Ser fram til TGS i september. Da skal mange japanske spillutviklere være klare med SPILLBARE PS3-spill...
 
#4
Ikke er jeg fan av disse spilla men det bildet fikk ikke meg solgt. Forventer shitloads mer enn hva dette bildet viser. Grafikken ser ikke spesielt bra ut engang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Opprinnelig skrevet av Mongis@21.07.2005, 21.51
244138​
Aaaahahaha! "Sleggar"? :D
"GJER VEG! SLEGGAR KJEM MED SLEGGJA SI!"
 
#7
Opprinnelig skrevet av Shigsy@22.07.2005, 02.45
Jeg går ut ifra at du snakker om bildet som Mongis postet ovenfor her? Isåfall kan du ta det med ro. Det bildet kommer fra et Gundam-spill til PS2. Mongis postet det bare for å sammenligne. Her har du bilder av Gundam til PS3. ;)
244262​
Er bildene ingame ? Isåfall var det pent. Men har fremdeles ingen erfaring med disse spillene. Er det liknende Mechwarrior serien ? Isåfall sier jeg pass.