Modding av Xbox 360

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei dere alle kjender vel til problemet at hvis man snur på xboxen så vil den fucke opp spillet og for å løse dette problemet kan dere bare sende xboxen til meg så skal jeg modde den for dere. Dere vil til og med kunne spille xboxlive inn til vidre.

JEg fikser det for dere for bare 700kr + porto ;)

jeg kan i tillegg ta en kopi av spillene deres hvis dere ikke greier det selv.. men dette skal selvsakt ikke være piratkopiering.. spillene som blir kopiert er bare til de som eier spilla sån at de slipper å få dem ødelagt av små barn eller av den slemme xbox 360en som riper dem opp

Lodin

Der Waaaah
Du tilbyr altså å chippe 360er til tross for at dette ikke er mulig ennå? Dette emnet kommer nok til å ende opp supert. :rulleøyne:

SITAT(Lodin @ 03.06.2006, 21.14) 7682
Jaha? Kan noen så forklare meg hvordan man spiller "sikkerhetskopierte" spill på en 360?
[/b]

ja man må modde xbox360 sin dvd spiller så den tror at alt av brente dvder er spill og booter det som spill. Altså at den i prinsippet blir som cd spilleren til dreamcast..

R

roy_nor

Gjest
SITAT(ZorgX @ 03.06.2006, 22.13) 7698
hva med alle de små barna som ELSKER å ripe opp dvdene ?
[/b]
Kjøp en bokhylle og plasser spillene i øverste hylle. Ta ut spillet for hver gang du har spilt hvis det finnes noen klåfingra drittunger i huset.

Den modden som man gjør med dvd-rommen for å unngå riper er å plassere en liten gummi-knast på motsatt side av laseren på dvd-rommen, dermed ripes ikke de dyrebare dvd-ene deres opp. Gammelt trick for/fra eldre cd-roms (kan sikkert finne et bilde om noen er intr.). ;)

ZorgX: blir sikkert en kopi for deg og en kopi for meg det der da? Sikkert fin måte å snylte til seg spill på, og samtidig få betalt for det. Det eneste som kan gjøres med den firmware hacken er jo kun å spille av backups, av samme region. Man må ha en firmware for å kjøre dvd-rommen i PCn for å ta bakcup innpå PCn og en annen for å kjøre den i xbox360en. Ellers så har det allerede kommet en dings for å slippe å reflashe slik, og kan kobles til PC med firmwaren som man har i xbox360-en.

Nei, takke seg til å vente til det kommer chip så man får spille av import istedet. Den firmwaren ser ut som å være en dårlig deal, kan sikkert fort stoppes fra M$ også. Da får man kanskje en Xbox360 som er ubrukbar, klarer ikke å starte den engang. Og den unike nøkkelen på DVD-rommen gjør også at man ikke kan skifte dvd-rom fra en annen Xbox360 mener jeg å ha lest, og da er det bare å pælme Xbox360en.
700,- for å flashe firmwaren er røveri, og ikke verdt det.

Er enig med tanke på prisen. 700kr er altfor dyrt. Det kreves en halv hjerne for å gjøre det arbeidet selv hvis man er vant til å dille med pcer og hardware. Flashing av firmware er en midlertidig løsning og er ikke verdt mange hundre kronene.

SITAT(na_X @ 05.06.2006, 16.41) 8000
Den modden som man gjør med dvd-rommen for å unngå riper er å plassere en liten gummi-knast på motsatt side av laseren på dvd-rommen, dermed ripes ikke de dyrebare dvd-ene deres opp. Gammelt trick for/fra eldre cd-roms (kan sikkert finne et bilde om noen er intr.). ;)

ZorgX: blir sikkert en kopi for deg og en kopi for meg det der da? Sikkert fin måte å snylte til seg spill på, og samtidig få betalt for det. Det eneste som kan gjøres med den firmware hacken er jo kun å spille av backups, av samme region. Man må ha en firmware for å kjøre dvd-rommen i PCn for å ta bakcup innpå PCn og en annen for å kjøre den i xbox360en. Ellers så har det allerede kommet en dings for å slippe å reflashe slik, og kan kobles til PC med firmwaren som man har i xbox360-en.

Nei, takke seg til å vente til det kommer chip så man får spille av import istedet. Den firmwaren ser ut som å være en dårlig deal, kan sikkert fort stoppes fra M$ også. Da får man kanskje en Xbox360 som er ubrukbar, klarer ikke å starte den engang. Og den unike nøkkelen på DVD-rommen gjør også at man ikke kan skifte dvd-rom fra en annen Xbox360 mener jeg å ha lest, og da er det bare å pælme Xbox360en.
700,- for å flashe firmwaren er røveri, og ikke verdt det.
[/b]

tja,, spill er bare å laste ned fra nette men siden dette er en side som er i mot piratkopier så er jo det fy fy ..
men dobbelt sidige dvder er ikke gratis.. rundt 50kr for bare en lissom..Man må lage en ny unik firmware for vær eneste dvdrom.. derfor krever jeg litt penger for dette ..

Ja, du er ikke alene om å drive med dette. Nå skal det sies at jeg har sett folk ta opptil 1000kr for firmware hacken, noe som er totalt latterlig :hehe:
Hvem trenger legestudier når folk betaler i dyre dommer for firmware oppdateringer ? :rulleøyne:

Du får ha lykke til og tyne så mye penger så mulig ut av dette mens du kan. Xbox Live kommer sannsynligvis til å gjøre firmwaren ubrukelig ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gnørk. Dette lukter svindel, og dessuten var vel ikke interessen enorm, akkurat.

Stengt.

Status
Stengt for ytterligere svar.